هوآوی سری میت ۷۰ با پشتیبانی ارتباط ماهواره ای در راه است

اقتصادی – سایت تجارت ایران و چین: هوآوی سری میت ۷۰ را در آینده نزدیک رونمایی خواهد کرد. خانواده ای که مشخصات کلیدی قابل توجه داشته و در چند مدل با پشتیبانی ارتباط ماهواره ای از راه می رسند.

انتظار می رود هوآوی سری میت 70 را در سه ماهه چهارم سال جاری به عنوان جانشین مستقیم سری میت 60 معرفی کند. سری آینده می تواند شامل مدل‌های هوآوی Mate 70، Mate 70 Pro و Mate 70 Pro+ شود. برند فناوری چینی هنوز وجود سری جدید را تایید نکرده، اما پیش از آن، اطلاعات جدیدی در Weibo ظاهر شده است که مشخصات آن را شرح می دهد. گفته می شود گوشی های هواوی میت 70 با چیپست Kirin ارتقا یافته و قابلیت های تصویربرداری بهبود یافته عرضه می شوند. آنها می توانند از شارژ بی سیم و ارتباطات ماهواره ای پشتیبانی کنند.

افشاگر Smart Pikachu در Weibo پست کرد که سری هوآوی Mate 70 با ارتقاهای قابل توجهی مانند پشتیبانی از ارتباطات ماهواره ای عرضه خواهد شد. گفته می شود که دارای فناوری جدید دیافراگم متغیر و سنسور تله فوتو پریسکوپ است. این گوشی‌ها می‌توانند قابلیت زوم فضایی سه بعدی را برای ارائه یک تجربه صوتی و تصویری فراگیر ارائه دهند. پیش بینی می شود که در ماه اکتبر رونمایی شود.

به نظر می‌رسد سری هوآوی Mate 70 بر روی سیستم عامل HarmonyOS Next ساخته شده بر روی هسته Hongmeng اجرا شود. انتظار می‌رود این گوشی با تراشه Kirin با ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی عرضه شود. گفته می شود گوشی های هوشمند آینده نمایشگرهایی با وضوح 1.5K حفظ خواهند کرد.

هوآوی Mate 60 در سپتامبر سال گذشته با قیمت پایه 5999 یوان عرضه شد. این دستگاه بر روی هارمونی OS 4 اجرا می شود و دارای صفحه نمایش 6.69 اینچی LTPO OLED (1216×2688 پیکسل) با نرخ نوسازی تطبیقی ​​تا 120 هرتز است. این گوشی از یک دوربین سه گانه عقب برخوردار است که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی است. برای عکس های سلفی، یک سنسور 8 مگاپیکسلی در جلو وجود دارد.

هواوی یک باتری 4750 آمپر ساعتی در هواوی میت 60 با شارژ سریع 66 واتی، شارژ سریع بی سیم 50 وات و شارژ بی سیم معکوس به کار گرفته است. این دستگاه دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب است و در گزینه های ذخیره سازی داخلی 256 گیگابایت، 512 گیگابایت و 1 ترابایت موجود است. این گوشی قابلیت پیام رسانی ماهواره ای دو طرفه Beidou را نیز ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید  رونمایی هوآوی از تراشه و گوشی 5G تا ماه ژوئن 2019

هوآوی میت ۷۰ با مشخصات بزرگ

در دیگر خبرها هوآوی هر سال نسل جدیدی از محصولات خود را در قالب پرچمدار یا میان رده معرفی و عرضه می کند. برای سال ۲۰۲۴ نیز برنامه ای را تدارک دیده و انتظار داریم بزودی مدل های جدیدی را شاهد باشیم.

سری تبلت های هوآوی در حال گسترده تر شدن هستند و دستگاه مرموز دیگری در مدار صدور گواهی رویت شد. میت پد MRO-W00 به تازگی گواهی 3C خود را در چین دریافت کرده که به عرضه قریب الوقوع آن اشاره دارد. این موضوع دقیقاً پس از تایید رادیویی MRO-W00 دو هفته پیش دنبال می‌شود که نشان داد از پیامک ماهواره‌ای Beidou پشتیبانی می‌کند، قابلیتی که معمولاً در تبلت‌ها دیده نمی‌شود. اکنون، لیست 3C پشتیبانی از شارژر سریع 100 واتی را تأیید می‌کند.

در جزئیات گواهی همچنین شماره مدل HW-200500C02 برای شارژر سریع ذکر شده است، اما فراتر از آن، جزئیات مربوط به خود تبلت کمیاب است. علاوه بر این، MRO-W00 همچنین گواهی هایی را برای عملکرد شبکه بی سیم و بلوتوث به همراه گواهی NearLink دریافت کرده است. در حالی که هنوز در مورد نام این تبلت نامشخص هستیم، یکی از کارشناسان Weibo فاش کرد که هواوی در حال آماده‌سازی شش محصول جدید در این ماه است که یکی از آنها تبلت MatePad SE خواهد بود.

 

 

منبع: زوم تک

انتهای پیام/

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *