نمایشگاه بیوفاک چین 2021 ؛ لذت محصولات ارگانیک از دل طبیعت

 

بیوفاک چین که در سال 2007 تاسیس شد، نماینده‌ی بیوفاک آلمان است. بیوفاک بزرگترین نمایشگاه تجارت محصولات ارگانیک در جهان به میزبانی نورنبرگ‌مس، یکی از 15 شرکت برتر نمایشگاهی جهان است.

به گزارش ایران‌چین‌ترید، نورنبرگ‌مس چین منابع داخلی و بین المللی را به طور کامل ادغام کرده است تا بیوفاک چین را به یکی از معدود بسترهای حرفه‌ای تجارت برای کسب وکارهای B2B ارگانیک در آسیا با چشم اندازی بین المللی تبدیل کند.

طی 14 سال گذشته، بیوفاک چین بستر و فرصت‌های شغلی برای تقریباً 10 هزار شرکت در حوزه تولید محصولات ارگانیک فراهم کرده است. این بستر از طریق استانداردهای نمایشگاهی سختگیرانه برای حفاظت از محیط زیست و کیفیت بالا، به شرکت‌ها فرصت داده تا برند تجاری خود را به بهترین شکل معرفی و محصولات جدیدی وارد بازار کنند.

بیشتر بخوانید: 10 حقیقت مهم قبل از شرکت در نمایشگاه صادرات و واردات چین

7 نکته که پیش از صادرات به چین باید بدانید

 

علیرغم تأثیر کرونا بر صنعت نمایشگاهی، بیوفاک چین 2020 با موفقیت برگزار شد. نورنبرگ‌مس چین و آکادمی بازرسی و قرنطینه چین، در نقش سازمان دهنده، به طور مشترک در تبدیل بیوفاک چین به یک بستر خدمات جامع و تقویت روابط اقتصادی و تجاری بین توسعه بازار ارگانیک داخلی و محصولات ارگانیک بین المللی همکاری کرده‌اند.

فرصتی برای ورود به بازار نوظهور چین

بر اساس آخرین داده‌های جهانی کشاورزی ارگانیک، 2018 سال خوب دیگری برای کشاورزی ارگانیک در سراسر جهان بوده است. براساس موسسه تحقیقات کشاورزی ارگانیک سوئیس (FiBL)، که داده های 186 کشور و منطقه در سراسر جهان را بررسی کرده است، زمین‌های کشاورزی ارگانیک و خرده فروشی‌های محصولات ارگانیک به رشد خود ادامه داده و به بالاترین حد خود رسیده‌اند. در نشست FAO کمیته امنیت غذایی جهانی در سال 2019، نمایندگان کشورهای شرکت کننده حمایت قاطع خود را از طرح «توسعه کشت و کشاورزی» ابراز داشتند. در سال 2018، کل مساحت زمین‌های کشاورزی ارگانیک در آسیا از 6.5 میلیون هکتار افزایش یافت که چین با 3.1 میلیون هکتار در صدر فهرست قرار گرفت.

در سال 2019، برخی از کشورهای آسیایی دستاوردهای قابل توجهی در کشاورزی ارگانیک داشته‌اند. به عنوان مثال، چین نسخه سوم استاندارد ملی ارگانیک خود را منتشر کرده است. بسیاری از فعالیت‌های حوزه آسیا در سال‌های اخیر حاکی از سرزندگی صنعت کشاورزی ارگانیک است.

تحریریه ایران‌چین‌ترید آمادگی دارد در زمینه نحوه ورود به بازار چین و تجارت با شرکت‌های چینی به تولیدکنندگان و بازرگانان ایرانی مشاوره ارایه دهد. ایران‌چین‌ترید تیمی متشکل از مشاوران ایرانی و چینی است که بیش از یک دهه سابقه تجارت بین دو کشور را در کارنامه خود دارند.

 

انتهای پیام

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *