پل هوایی جدید میان حمل و نقل بین المللی هونان و اروپا

به منظور انجام مبادلات اقتصادی و تجاری، یک پل هوایی جدید میان حمل ونقل بین‌المللی هونان و اروپا ایجاد شد.

به گزارش ایران‌چین‌ترید، به نقل از کانال تلگرام اخبار جنوب چین، در تاریخ ۱ جولای ۲۰۲۱، نخستین پرواز باری “چانگشا فرانکفورت هان” که توسط Sinotrans انجام می‌شود، در فرودگاه بین‌المللی چانگشا هوآنگوا واقع در استان هونان افتتاح شد که مستقیما به آلمان پرواز می‌کند. شنیده‌ها حاکی از آن است که، این مسیر تنها مسیر حمل و نقل بین‌المللی هونان است که برای انجام مبادلات اقتصادی و تجاری میان هونان و اروپا ایجاد شده است.
این پرواز 71.1 تن کالا با ارزش حدود 6 میلیون یوان (930 هزار دلار) عمدتا ً حاوی لباس، کفش و کیف، براکت های تلفن همراه و شارژر بود که به بلژیک، ایتالیا و کشورهای دیگر فروخته خواهد شد. هونان و آلمان قبلاً فاقد کانال‌های مناسب تدارکات بین‌المللی بودند. افتتاح و بهره برداری از این خط حمل و نقل به شدت موجب تحول و ارتقا صنعت هونان می شود. از ابتدای امسال حجم تجارت بین چانگشا و آلمان به 1 میلیارد یوان (156 میلیون دلار) رسیده است.
در حال حاضر، چانگشا مسیر هوایی با سه اقتصاد عمده اتحادیه اروپا، آ.سه.آن و ایالات متحده را به برقرار نموده است. مسیر باری “چانگشا فرانکفورت هان” دومین مسیر باربری عادی جدید در فرودگاه چانگشا در سال جاری است.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *