گوانجو؛ نخستین مرکز قرنطینه بین المللی چین

نزدیک به دو سال از شیوع ویروس کرونا می‌گذرد، بسیاری از کشورها از روش‌های مختلفی برای کاهش تعداد مبتلایان به این ویروس استفاده کرده‌اند. چین، به عنوان یک کشور پیشرو در زمینه ساخت واکسن، در اقدامی جدید تصمیم به ساخت مرکز قرنطینه بین‌المللی در گوانجو گرفته است.

به گزارش ایران‌چین‌ترید، به نقل از کانال تلگرامی اخبار حنوب چین، گوانجو ساخت اولین مرکز قرنطینه بین‌المللی در منطقه بایون را آغاز کرد. این مرکز با 5 هزار اتاق، مساحتی در حدود 250 هزار مترمربع دارد و 2 هزار تخت برای پرسنل خدمات لجستیک فراهم می‌کند.

چگونگی انتشار ویروس کرونا از زبان مسئولین چینی

تجارت چین از سد کرونا گذشت
این مرکز یک منطقه قرنطینه هوشمند خواهد بود. تجهیزات پزشکی هوشمندی در ایستگاه سلامت نصب می‌شود که می‌تواند در مورد بیماری‌های ناشی از COVID-19 بررسی دقیق‌تری داشته باشد. به عنوان مثال، دستگاه سی تی ساخته شده بر اساس فناوری هوش مصنوعی می‌تواند سی تی اسکن بدون سرنشین را در ناحیه ایزوله انجام داده و آسیب تابش به بدن انسان را کاهش دهد.

آزمایشگاه Pazhou پشتیبانی فنی از مرکز بین‌المللی بهداشتی را برای حمل مسافر بدون نیاز به راننده از فرودگاه تا هتل را فراهم می‌کند. آزمایش‌های پزشکی هوشمند، مراقبت‌های پرستاری و خدمات اتاق نیز در مرکز فوق انجام می‌پذیرد.
بهره برداری از مرکز بین المللی قرنطینه گوانجو در ماه سپتامبر آغاز می‌شود.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *