برند چری؛ در جایگاه دوم رضایت از فروش خودرو قرار گرفت

در یک بررسی جدید از میزان رضایت از فروش خودروها، برند چینی چری توانست رتبه دوم را در بازار چین به دست آورد.

به گزارش تجارت ایران و چین، شرکت خودروسازی چری هفتمین رتبه از نظر تولید خودرو در چین را دارد، که توانست در سال ۲۰۰۵ نخستین خط تولید خود را در خارج از کشور در روسیه افتتاح کند. در آمار منتشر شده از نتیجه رضایت از فروش خودرو، این برند توانست از میان ۵۵ برند، رتبه دوم را در بازار چین کسب کند.

در گزارشی که توسط اتومبیل منتشرشده، آمده است: شاخص رضایت فروش J.D. Power China میزان رضایت از فروش را در بین خریداران خودروهای جدید بر اساس 7 معیار مهم شامل تجربه آنلاین (18٪)، ارتباطات قبل از بازدید (10٪)، پذیرش (15٪)، بازدید از نمایشگاه (13٪)، تست درایو (8٪)، خرید (16٪)، روند تحویل (20٪) بررسی می‌کند. این شاخص همچنین رضایت افرادی که در نهایت انصراف دادند نیز بر اساس 6 معیار تجربه آنلاین (31%)، ارتباطات قبل از بازدید (30%)، پذیرش (17%)، بازدید از نمایشگاه (11%)، تست درایو (6 %) و مذاکره (6%) مورد مطالعه قرار می‌دهد.

مطالعه 2021 بر اساس بازخورد 25412 مالک اتومبیل است که از ماه مه 2020 تا فوریه 2021 اتومبیل‌های جدید خریداری کرده‌اند. جمع آوری داده‌ها در 70 شهر بزرگ چین از نوامبر 2020 تا آوریل 2021 انجام شده است.

این تحقیق در بین 55 برند صورت پذیرفته است . لازم به ذکر است که چین به بزرگترین بازار مصرف کننده خودرو در جهان تبدیل شده است و مصرف کنندگان چینی دقیقترین الزامات مربوط به خدمات فروش در جهان را دارند ، که از این لحاظ از ایالات متحده و ژاپن هم در رده بالاتری هستند.

 

 

 

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *