یکصد و سی امین نمایشگاه کانتون در گوانجو برگزار می شود

یکصدوسی‌امین نمایشگاه واردات و صادرات در گوانجو چین برگزار می‌شود.

به گزارش تجارت ایران و چین، یکصدوسی‌امین نمایشگاه واردات و صادرات چین، تحت عنوان نمایشگاه کانتون در بازه زمانی ۱۵ اکتبر ـ ۳ نوامبر ۲۰۲۱ ، (۲۳ مهر لغایت ۱۲ آبان ماه ۱۴۰۰)، برگزار می‌شود. گفتنی است این نمایشگاه به دو شکل حضوری و آنلاین انجام می‌شود. ۱۶ گروه کالایی در ۱۵بخش این رویداد، نمایش داده می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

10 حقیقت مهم قبل از شرکت در نمایشگاه صادرات و واردات چین

استارت آپ ها مورد حمایت گوانجو قرار می‌ گیرند

در گزارشی که توسط کانال تلگرامی اخبار جنوب چین منتشر شده، آمده است: بخش حضوری نمایشگاه کانتون همانند هردوره  در 3 فاز برگزار می‌گردد که هر فاز 4 روز به طول می انجامد.


مساحت کل نمایشگاه کانتون 1.185 میلیون مترمربع و تعداد غرفه‌های استاندارد حدود  60 هزار غرفه می‌باشد. شرکت‌های چینی، تولیدکنندگان خارجی و همچنین خریداران داخلی و خارجی در این رویداد شرکت می‌کنند. سایر اطلاعات تکمیلی از جمله هزینه غرفه در وب سایت www.cantonfair.org.cn در دسترس می‌باشد.
نمایشگاه کانتون قدیمی ترین، بزرگترین و متنوع ترین نمایشگاه با بیشترین گردش تجاری در چین است. با عنایت به همزمانی نمایشگاه این دوره با صدمین سالگرد تأسیس حزب کمونیست چین، این رویداد از اهمیت بالایی برخوردار است. وزارت بازرگانی چین با دولت استان گواندونگ برای بهبود برنامه های مختلف نمایشگاه و پیشگیری و کنترل اپیدمی همکاری خواهد کرد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *