از تمام ساکنین ووهان تست کرونا گرفته می شود

با وجود تلاش چین در کاهش موارد ابتلای ویروس کرونا در این کشور، بار دیگر این شهر از افزایش موارد ابتلای جدید خبر داد، همین امر موجب شد تا از تمامی ساکنین این شهر تست کرونا گرفته شود.

به گزارش تجارت ایران و چین، با افزایش موارد ابتلای جدید ویروس کرونا در ووهان چین، مقامات این شهر تصمیم گرفتند از تمامی ساکنین آن تست کرونا بگیرند. از اولین مورد ثبتی این بیماری در ووهان، بیش از یک سال می‌گذرد. مقامات این شهر از سرعت بالای تست تشخیص کرونا برای تمامی ۱۱ میلیون ساکن ووهان خبر دادند.

برای دسترسی سریع تر به اخبار عضو اینستاگرام تجارت ایران و چین شوید

در گزارشی که توسط خبرگزاری ایسنا منتشر شده، آمده است: مقامات ووهان روز دوشنبه اعلام کردند: هم‌اکنون هفت مورد بومی ابتلا به کووید-۱۹ در بین کارگران مهاجر شهر شناسایی شده و این درحالیست که در حدود یک سال و پس از پایان قرنطینه سراسری در اوایل ۲۰۲۰، شاهد مواردی از ابتلای بومی نبوده ایم.

 

بیشتر بخوانید:

چین؛ میزبان نخست صادرات واکسن کرونا به ایران

۸ میلیون دوز واکسن کرونا از چین تامین می شود

چین در روزهای اخیر که با گسترده ترین میزان شیوع کروناویروس طی چند ماه گذشته مواجه شده، محدودیت‌های تردد برای ساکنان کل شهرها اعمال، خطوط حمل و نقل داخلی را محدود و انجام تست های تشخیصی گسترده ای را آغاز کرده است.

طبق اعلام  ژاپن تودی، مقامات چین امروز (سه شنبه) از شناسایی ۶۱ مورد بومی ابتلا به بیماری کووید-۱۹ خبر داده و اظهار داشتند: سویه دلتا در چندین شهر گسترش یافته است.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *