چین 51 درصد کشتی های جهان را می سازد

طبق آمار منتشر شده از انجمن صنعت کشتی‌سازی چین، این کشور 51 درصد کل سفارش‌های جدید ساخت کشتی‌ در جهان را از آن خود کرد.

به گزارش تجارت ایران و چین، رادیو بین‌المللی چین منتشر کرد این کشور 51 درصد کل سفارش‌های جدید ساخت کشتی در جهان را در شش ماه نخست سال 2021 را به خود اختصاص داده است. در این مدت حجم جهانی  معاملات کشتی‌های جدید به ۷۴.۹۷ میلیون تناژ وزن مرده (DWT) رسید که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل ۲۲۲ درصد افزایش یافته است.

برای دسترسی سریع تر به اخبار عضو اینستاگرام تجارت ایران و چین شوید

در گزارشی که توسط ایرنا منتشر شده، آمده است: طبق این آمار  سفارش‌های جدید ساخت کشتی توسط چین ماهانه به ۶.۳۷ میلیون تناژ وزن مرده رسیده که ۱.۸ برابر مدت مشابه سال قبل است.

این گزارش حاکی است، در سال جاری میلادی بازار حمل و نقل بین المللی احیا شده و تقاضا برای حمل و نقل کانتینری رو به افزایش است که باعث می‌شود بازار ساخت کشتی سراسر جهان بیش از پیش فعال تر شود.

بیشتر بخوانید:

ماموریت جدید بزرگترین کشتی جنگی انگلیس

اولین راکتور هسته ای بدون آب توسط چین ساخته می شود

در شش ماهه نخست سال جاری میلادی، کشتی ساخت چین سفارشات عمده دریافت کرده و سفارشات جدید کشتی‌های ساخت چین ۵۱ درصد کل جهان را تشکیل می‌دهد.

ایده طرح “سبز، سازگار با محیط زیست، کم کربن و ایمن”، نه تنها به کشتی‌های چینی اجازه می‌دهد تا سخت ترین الزامات تخلیه گازهای گلخانه ای را برآورده کنند، بلکه به این کشتی‌های تولید چین توانایی سازگاری قوی در بازار و چشم اندازهای خوب بازار را نیز می‌دهد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *