برگزاری دومین وبینار تخصصی آشنایی با بازار چین

وبینار تخصصی آشنایی با بازار چین برگزار شد

طبق اعلام دبیر میز چین، دومین وبینار تخصصی آشنایی با بازار چین برگزار شد.

به گزارش تجارت ایران و چین، در پی اعلام خبری از دبیر میز چین سازمان توسعه تجارت ایران دومین وبینار تخصصی بررسی فرصت‌های تجاری با کشور چین برگزار شد. گفتنی است این وبینار به صورت ماهانه و با همراهی دفتر آسیا و اقیانوسیه سازمان تجارت و اتاق بازرگانی اصفهان برگزار می‌شود.

در گزارشی که توسط اتاق بازرگانی ایران و چین منتشر شد، آمده است: طبق اعلام روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، محسن رضایی‌پور گفت: این وبینار که با استقبال خوبی روبرو بوده، سعی دارد پاسخگوی تجار اصفهانی در حوزه‌های مختلف از جمله دارو و تجهیزات پزشکی، خدمات فنی و مهندسی – محصولات دانش‌بنیان، سنگ‌های قیمتی، کیف و کفش و سایر بخش‌های فعالیت اقتصادی باشد.

بیشتر بخوانید:

عملیاتی شدن زمینه همکاری اتاق بازرگانی زنجان و چین

نظر رییس اتاق بازرگانی تهران درباره سند همکاری ایران و چین

وی افزود: با توجه به استقبال تجار، توافق شد از ماه آتی این نشست های مجازی علاوه بر چین، کشورهای جنوب شرق آسیا و به ویژه ویتنام را نیز شامل شود.

دبیر میز چین ادامه داد: سازمان توسعه تجارت ایران با برگزاری نشست‌های معرفی بازار، ضمن کسب نظر شرکت‌ها و فعالان اقتصادی، در راستای تقویت آنها اقدام میکند، همچنین برنامه‌های متعدد برای افزایش دانش شرکت‌های ایرانی در ارتباط با بازارهای خارجی در سال جاری انجام شده و ادامه خواهد داشت.

گفتنی است، علاقمندان می‌توانند با مراجعه به پورتال سازمان توسعه تجارت ایران با برنامه‌های آموزشی سال جاری آشنا شوند و در صورت تمایل برای شرکت در دوره‌ها ثبت‌نام کنند.

خاطرنشان می‌یازد، وبینار تخصصی آشنایی با بازار چین با حضور رایزن بازرگانی سابق ایران در چین و مدیرکل دفتر آسیا و اقیانوسیه و همچنین دبیر میز چین سازمان توسعه تجارت ایران برگزار شد.

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *