فیدلیتی بهمن موتور یکی از پرفروش‌ترین خودروها در بازار چین

خودروی فیدلیتی توانسته است در بازار چین فروش خوبی را رقم بزند.

به گزارش تجارت ایران و چین، خودروی فیدلیتی که توسط خودروسازی چینی تولید می‌شود توانسته است در بازار خودروی چین فروش خوبی داشته باشد. فروش این محصول در ایران توسط شرکت بهمن موتور از تیرماه 1400 آغاز شد. به این ترتیب این خودرو توانسته است در بازار ایران جایی برای خود باز کند.

در گزارشی که توسط وقایع روز منتشر شده، آمده است: جالب است که بدانید فیدلیتی (ازخانواده جتور X۷۰) که در بازار چین عرضه میگردد از سال ورود به بازار (۲۰۱۸) تا کنون درلیست ۱۰ خودرو SUV پر فروش (TOP۱۰) این بازار بوده است. تا جاییکه آمار فروش سال ۲۰۱۹ این محصول مساوی با مجموع فروش ۷ سال گذشته جک S۵ در این بازار بوده است.

بیشتر بخوانید:

آیا چینی ها به بازار خودروی ایران باز می گردند؟

خودروی آرک فاکس a_s چینی را چقدر می شناسید؟

نکته قابل توجه دیگر در آمار و ارقام آن است که در بازار چین از محصول جتور در سال ۲۰۱۹ بیش از ۱۲۸ هزار خودرو به فروش رسیده است و جمع فروش سایر SUV‌های هم کلاس بازار چین از جمله جک اس ۵، تیگو ۵، تیگو ۷، هایما اس ۵ و هایما اس ۷، که همگی در بازار ایران حضوردارند در سال مذکور کمی بیش از ۲۶ هزار خودرو بوده است.

جتور در ایران همان خودرو فیدلیتی گروه بهمن است. خودرویی که این روزها بر سر زبان‌ها افتاده است و توانسته نظرات را با امکانات بی نظیرش، عملکرد بدون نقص و قیمت رقابتی به خود جلب کند. مجموعه امکانات و قیمتی که در این روزهای بازار ایران باورنکردنی است و میرود تا در آینده ای نزدیک لقب پرفروش ترین خودرو SUV در ایران را به خود اختصاص دهد.

البته وجود شرکتی مانند بهمن که در زمینه خدمات بعد از فروش و رضایت مشتری پیشتاز بازار ایران است به عنوان عرضه‌کننده این خودرو و دیگر اینکه سرمایه گذاری بزرگی در زمینه خطوط این خودرو از قبیل پرس‌ها، موتور، خط رنگ، خط بدنه و مونتاژ در بهمن ایجاد می شود، دلگرمی خاصی به مشتری برای مالکیت این خودرو می دهد.

فیدلیتی خودرویی است که عنوان اولین suvتولید داخلی(با مالکیت پلتفرم) را در کشور به خود اختصاص می‌دهد و مدل‌های متفاوت آن در آینده حتما سلائق مشتریان را پوشش می‌دهد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *