نصب یوآن دیجیتال بر روی گوشی‌ های هوشمند آنر

سازندگان گوشی‌های هوشمند آنر (Honor) از نصب اپلیکیشن یوآن دیجیتال بر روی دستگاه‌های همراه خبر داده‌اند.

به گزارش تجارت ایران و چین، شرکت آنر سازنده گوشی‌های هوشمند به تازگی اولین سری تلفن‌های همراه با پردازنده اسنپ دراگون خود را منتشر کرد که از یوآن دیجیتال پشتیبانی می‌کنند. مدیران انر طبق اعلام بانک مرکزی چین معتقد هستند که این کیف پول سخت‌افزاری امنیت را برای کاربران فراهم می‌کند.

برای دسترسی سریع تر به اخبار عضو اینستاگرام تجارت ایران و چین شوید

در گزارشی که توسط ارز دیجیتال منتشر شده، آمده است: مدیرعامل آنر، تلفن همراه مجیک ۳ (The Magic ۳) از کیف پول سخت‌افزاری یوان دیجیتال پشتیبانی می‌کند. این تلفن همراه از پردازنده اسنپ دراگون ۸۸۸ بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید:

«ویوو» پرفروش ترین گوشی هوشمند در چین

۲۹ جولای، زمان رونمایی رسمی گوشی هوآوی P50

بانک مرکزی چین در آخرین نسخه از وات پیپر ارز دیجیتال ملی چین، عنوان کرده است که کیف پول‌های سخت‌افزاری می‌توانند یک سطح امنیتی تازه برای کاربران ایجاد کنند. پیش‌تر یوان دیجیتال تنها روی کیف پول‌های نرم‌افزاری نظیر اپلیکیشن‌های تلفن همراه ذخیره می‌شد.

در ماه‌های قبل و با افزایش فشارهای بانک مرکزی چین برای عرضه تجهیزات سخت‌افزاری برای یوان دیجیتال، برخی شرکت‌ها دستگاه‌هایی نظیر خودپردازها را برای ارز دیجیتال ملی چین ساخته بودند.

آنر تا نوامبر سال ۲۰۲۰ تلفن‌های همراه اقتصادی شرکت هواوی را می‌ساخت. پس از تحریم‌های آمریکا علیه این شرکت، هواوی مجبور به فروش شرکت آنر شد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *