جزیره بین المللی بایو گوانجو برترین مرکز تحقیق و توسعه زیست پزشکی و ایمنی زیستی جهان

 

برترین مرکز تحقیق و توسعه زیست پزشکی و ایمنی زیستی جهان در گوانجو تاسیس شد.

به گزارش تجارت ایران و چین، شنیده‌ها حاکی از آن است که جزیره بین‌المللی بایو در گوانجو (GIBI) پس از ده سال تلاش در جهت توسعه بیشتر در حال تبدیل شدن به موتور حیاتی صنعت زیست‌پزشکی گوانجو است. شایان ذکر است جزیره بایو یکی از مراکز مهم نوآوری و جزو ده پارک نوآورانه اول در گوانجو است که در جولای 2011 به ثبت رسید.

برای دسترسی سریع تر به اخبار عضو اینستاگرام تجارت ایران و چین شوید

در گزارشی که توسط کانال تلگرامی اخبار جنوب چین منتشر شده، آمده است: در حال حاضر، جزیره بین‌المللی بایو گوانجو دارای بیش از 500 شرکت پزشکی از جمله 7 شرکت  فهرست جهانی فورچون 500، نزدیک به 40 موسسه تحقیقاتی و 36 موسسه بالینی دارو است. شایان ذکر است که GIBI با چهار شرکت در لیست 50 شرکت برتر Pharm Exec 2021، از جمله AstraZeneca ، Gilead ، Merck  و Hengrui Pharma ، همکاری و ارتباط برقرار کرده است.

بیشتر بخوانید:

یکصد و سی امین نمایشگاه کانتون در گوانجو برگزار می شود

استارت آپ ها مورد حمایت گوانجو قرار می‌ گیرند

در ماه مه 2021، آزمایشگاه گوانجو تحت رهبری اپیدمیولوژیست برتر چین، ژونگ نانشان، به منظور ایجاد پایگاه و بستری برای کاربردهای بالینی، تحول در پیشرفت، صنعتی شدن و استعدادهای سطح بالا ، عملیات خود را بر روی GIBI آغاز کرد.
در آینده ، آزمایشگاه گوانجو بیشتر سیستم عامل‌های نوآوری را جذب، GIBI  را برای تسریع در ایجاد یک منطقه آزمایشی نوآوری در زیست پزشکی ملی تشویق و آن را به عنوان مرکز تحقیق و توسعه زیست پزشکی و ایمنی زیستی جهان تبدیل می‌کند.
علاوه بر این، آزمایشگاه Bioland در GIBI بر تحقیقات پزشکی بازسازی بافت و اندام متمرکز بوده و هدف آن ایجاد یک پایگاه تحقیقات بالینی برجسته بین‌المللی و همچنین ارتقاء سیستم تشخیص کمکی هوش مصنوعی در سراسر کشور است.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *