چین به تماشاگران بازی‌های ملی در سال 2022 مجوز حضور می‌ دهد. 

چین به تماشاگران بازی‌های ملی در سال 2022 مجوز حضور می‌دهد.

به گزارش تجارت ایران و چین، کمیته برگزاری بازی‌های ملی چین در سال 2022 برای رویدادهای داخلی اعلام کرد به تماشاگران مجوز حضور خواهد داد. این کمیته شرط حضور تماشاگران را به این تریتب اعلام کرد تماشاچیان باید 72 ساعت پس از وارد شدن به هر مکان ورزشی تست کرونای خود را ارائه دهند. افراد بالای 18 سال نیز باید حداقل 14 روز قبل مدرک واکسیناسیون خود را به همراه داشته باشند.

برای دسترسی سریع تر به اخبار عضو اینستاگرام تجارت ایران و چین شوید

در گزارشی که توسط ایرنا منتشر شده، آمده است: بلیت‌ها در وب سایت رسمی بازی‌های ملی چین و حساب رسمی بازی‌های ملی چین یا مراکز فروش بلیط در دسترس هستند.

بیشتر بخوانید:

راز موفقیت چینی‌ ها در المپیک توکیو چه بود؟

آهنگریان: ووشو ورزش ملی چین است؛ این کشور سرمایه گذاری زیادی روی آن انجام داده است

اولین بلیت برای ۱۲رویداد و ۱۲۳ مسابقه شامل هندبال، ترامپولین، والیبال زیر ۱۹سال زنان، بوکس، ژیمناستیک موزون، والیبال زیر ۲۰سال مردان، جودو، وزنه‌برداری، والیبال زنان، کاراته، ساندا و کشتی صادر خواهد شد.

بازی‌های ملی چین از ۱۵ تا ۲۷سپتامبر ۲۰۲۲ (۲۴ شهریور تا پنجم مهر ۱۴۰۱) در استان شانشی در شمال غربی چین برگزار خواهد شد. این رویداد چهاردهمین دوره بازی‌هایی است که هر چهار سال یکبار برگزار می‌شود و تاریخچه آن به سال ۱۹۵۹ باز می‌گردد.

در سال ۲۰۲۲ چین قرار است میزبان المپیک زمستانی و پارالمپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن و بازی‌های آسیایی هانگژو باشد و حضور تماشاگران در رویداد ملی ورزشی چین می‌تواند نویدبخش برگزاری ایمن مسابقات باشد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *