خدا حافظی شیائومی با گوشی های سری می

در گزارشی که توسط خبرگزاری تسنیم منتشر شده، آمده است: شیائومی مدت زیادی است که گوشی‌های هوشمند خود را در بازارهای جهانی با نام برند Mi به فروش می‌رساند اما حالا این سنت قرار است تغییر کند. خبر حذف برند Mi از نام‌گذاری گوشی‌های شرکت چینی برای اولین بار توسط XDA-Developers  اعلام شده بود.

مدتی می‌شود که شیائومی رویکرد جدید خود را در زمینه برندهای خود آغاز کرده و گوشی هوشمند میکس4 و همچنین سری تبلت پد5 را با نام‌گذاری جدید و بدون بکارگیری نام Mi در 19 مرداد معرفی کرد.

بیشتر بخوانید:

دولت چین کدام قابلیت شیائومی می میکس 4 را حذف کرد؟

عرضه جهانی شیائومی می میکس 4 و تبلت می پد 5 در بازار

در بیانیه رسمی شیائومی در این رابطه آمده است:

این تغییر، حضور برند ما را در جهان یکپارچه می‌کند و خلأیی که بین خود برند و محصولات ما به وجود آمده را در ذهن کاربران از بین می‌برد. احتمالا مدتی طول خواهد کشید تا اثر این تغییر را در مناطق مختلف ببینیم. با معرفی هویت جدید برند، دو سری از محصولات، زیرمجموعه برند مادر خواهند شد.

محصولات شیائومی اوج تکنولوژی و همچین یک تجربه درجه یک را برای کاربران به ارمغان می‌آورند. محصولات ردمی نیز نوآوری‌های جدید را با قیمت مناسب در اختیار قرار می‌دهند و هدف آن‌ها بازار جوان‌ترهاست. این تمایز در لوگوی به‌روزرسانی شده برندها نیز به چشم می‌آید؛ هم لوگوی شیائومی و هم لوگوی ردمی زیرمجموعه لوگوی برند مادر هستند.

با گذشت زمان، روش نام‌گذاری سری محصولات ردمی و شیائومی، برای اکوسیستم و محصولات بخش IoT نیز پیاده‌سازی خواهند شد.

مدتی قبل، یکی از مدیران شیائومی تأیید کرده بود که از این پس، فروشگاه‌های فیزیکی Mi Store نیز با نام Xiaomi Store شناخته خواهند شد و انتظار می‌رود که بیانیه رسمی آن، در رویداد 5 سپتامبر این شرکت که احتمالا سری 11T در آن معرفی خواهد شد، اعلام شود.

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *