عرضه نسخه تقویت شده MIUI 12.5 بر روی گوشی های می 10 و می 11 شیائومی

شرکت چینی GSMarena اعلام کرد شیائومی قصد دارد نسخه تقویت شده MIUI 12.5 را برای برخی از گوشی‌های سری می 10 و می 11 به صورت جهانی عرضه کند.

به گزارش تجارت ایران و چین، شرکت چینی GSMarena  اعلام کرد بروزرسانی نسخه تقویت شده 12.5 MIUI برای گوشی‌های سری می 10 و می 11 به صورت جهانی عرضه می‌شود. این در حالی است که قرار بوده این بروزرسانی برای برخی از گوشی‌ها در چین تا تاریخ 27 آگوست انجام شود.

برای دسترسی سریع تر به اخبار عضو اینستاگرام تجارت ایران و چین شوید

لیست گوشی‌های دریافت‌کننده این به‌روزرسانی به شرح زیر است:

می ۱۱، می ۱۱ اولترا و می ۱۱ آی

می ۱۱ ایکس پرو، می ۱۱ ایکس و می ۱۰ تی پرو 5G

می ۱۰ تی 5G، می ۱۰ پرو 5G و می ۱۰ مدل 5G

در گزارشی که توسط زومیت منتشر شده، آمده است: دستگاه‌های فوق طی سه‌ماهه سوم سال جاری میلادی (ماه‌های اکتبر و دسامبر) این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

دولت چین کدام قابلیت شیائومی می میکس 4 را حذف کرد؟

دولت چین کدام قابلیت شیائومی می میکس 4 را حذف کرد؟

البته لیست گوشی‌های دریافت‌کننده به‌روزرسانی در چین، مدل‌های بیشتری را در بر می‌گیرد که در این لیست حضور ندارند؛ بنابراین احتمال می‌رود شیائومی نسخه تقویت‌شده MIUI 12.5 را برای گوشی‌های بیشتری ارائه کند.

همان‌طور که از نام این نسخه پیدا است، شیائومی برخی از جنبه‌های پوسته اندروید خود را در Enhanced Edition تقویت کرده است. نسخه اصلی MIUI 12.5 سال گذشته رونمایی شد و حالا در نسخه تقویت‌شده، شیائومی به‌صورت کلی روی بهبود بهینه‌سازی و طول عمر کار کرده است.

برای مثال، قابلیت Atomic Memory باعث بهینه شدن استفاده از رم دستگاه می‌شود و به اپلیکیشن‌های بیشتری امکان اجرا شدن در پس‌زمینه می‌دهد. علاوه بر این، تکنیک بهینه‌سازی دیگری باعث شده است مصرف پردازنده تا ۱۵ درصد و مصرف باتری در برخی از سناریو‌ها تا ۸ درصد پایین بیاید.

شیائومی ادعا می‌کند که قابلیت Liquid Storage، حافظه ذخیره‌سازی دستگاه را نیز در شرایط بهینه نگاه می‌دارد تا طول عمر آن افزایش پیدا کند و بعد از ۳۶ ماه استفاده از گوشی، عملکرد خواندن/نوشتن حافظه تنها حدود ۵ درصد افت می‌کند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *