نمایشگاه تجاری زیست پزشکی در گوانجو برگزار شد

نمایشگاه تجاری زیست‌پزشکی  با حضور شرکت‌هایی از چین و ژاپن 30 آگوست در گوانجو برگزار شد.

به گزارش تجارت ایران و چین، نمایشگاه تجاری زیست‌پزشکی با حضور شرکت‌هایی از چین (عمدتا چین) و ژاپن 30 آگوست در گوانجو برگزار شد. هدف از این نمایشگاه تقویت مبادلات و همکاری گوانجو با شرکت‌های زیست‌پزشکی ژاپن بوده است.

برای دسترسی سریع تر به اخبار عضو اینستاگرام تجارت ایران و چین شوید

بیشتر بخوانید:

گوانجو و هنگ کنگ تفاهم نامه تسهیل همکاری تجاری امضا کردند

گوانجو، شنزن و شیامن در فهرست شهرهای حمل و نقل بار سبز چین

در گزارشی که توسط کانال تلگرامی اخبار جنوب چین منتشر شده، آمده است: از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه برقراری ارتباط عمیق برای بهبود درک متقابل در زمینه‌های پزشکی و ارتقاء همکاری در فناوری و کاربرد زیست پزشکی بوده است.
این نمایشگاه به طور مشترک توسط دفتر تجاری دولت گوانجو و سازمان تجارت خارجی ژاپن (JETRO) برگزار گردید. استارتاپ‌های ژاپنی داروهای نوآورانه از توکیو، کیوتو، فوکوئوکا، توکوشیما، بصورت ارتباط آنلاین و حضوری با شرکت‌های معروف داخلی مانند BeiGene و (Holdings (GPHL Guangzhou Pharmaceutical ارتباط برقرار کردند.
به گفته وانگ شیائوآوا، یکی از مقامات دفتر بازرگانی دولت گوانجو، ژاپن شریک تجاری دیرینه گوانجو بوده و دارای شرکت‌ها و موسسات زیست پزشکی برجسته در جهان است. این نمایشگاه به آنها کمک کرد تا اطلاعات بیشتری در مورد گوانجو داشته باشند.
Shimizu Kenji، رئیس JETRO Guangzhou، خاطرنشان کرد که گوانجو دارای صنعت بیومدیکال پیشرفته‌ای است که برای استارتاپ های برتر ژاپنی جذاب است.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *