تجارت آسان با خدمات منحصربفرد سپاهان همراه

 

انتخاب یک همراه خوب در هر مسیری، سختی‌های راه را آسان می‌کند؛ حتی اگر مسیر پر پیچ و خم تجارت و بازرگانی با کشورهای بزرگ جهان باشد. شرکت بازرگانی سپاهات همراه همواره تلاش کرده است تا با بهره‌گیری از تجربه و تخصص تیمی فعال انواع خدمات را در زمینه صادرات و واردات، حمل و نقل بین‌المللی و ترخیص کالا ارائه دهد.

به گزارش تجارت ایران و چین، یکی از اهداف اصلی سپاهان همراه از گذشته تا امروز، تسهیل در فرآیند بازرگانی خارجی و ایجاد رضایت برای تجارت بین‌المللی با ارائه خدمات مناسب بوده است. در ادامه با بخشی از خدمات این مجموعه بیشتر آشنا خواهید شد؛

خدمات شرکت بازرگانی سپاهان همراه

واردات انواع کالای مصرفی و صنعتی به یکی از نیازهای غیرقابل اجتناب اقتصاد ایران تبدیل شده است. اکنون عمده واردات کالا از چین و نیز امارات متحده به ایران صورت می‌گیرد. با وجود حجم زیاد واردات کالاهای مختلف به کشور، فعالان این حوزه باید تا حد امکان به قوانین و شرایط مسلط باشند.

در این زمینه شرکت سپاهان همراه ضمن به اشتراک گذاری تجربیات خود با متقاضیان، خدماتی تخصصی نیز به فعالان حوزه واردات و صادرات ارائه می‌دهد. ضمن اینکه تجارب گذشته سپاهان همراه، مشاور خوبی برای بازرگانان خواهد بود. این مجموعه از ابتدایی‌ترین مرحله تجارت یعنی منبع یابی و خرید خارجی کالا تا بازرسی و ترخیص کالاها، با تاجران همراهی می‌کند.

واردات از چین و دیگر کشورها و همچنین ترخیص کالاها در گمرکات و ارسال آن‌ها به محل مشتریان در سپاهان همراه با عنوان خدمات 360 درجه سپاهان همراه ارائه می‌شود که در ادامه برخی از آن‌ها معرفی می‌شود؛

چرا واردات از چین؟

چین، بزرگ‌ترین تولیدکننده و صادرکننده جهان محسوب می‌شود؛ ضمن اینکه در تأمین ماشین‌آلات و محصولات مورد نیاز کسب‌ و کارهای کوچک و متوسط نقش عمده‌ای دارد.

ارزان بودن قیمت محصولات تولیدی کشور چین و گسترش تجارت الکترونیک، باعث شده خرید از سایت‌هایی مانند alibaba و made in china  افزایش پیدا کند. از آنجایی که خرید از این سایت‌ها برای صاحبان کسب ‌و کارهای کوچک ایرانی به ‌آسانی انجام نمی‌شود، شرکت سپاهان همراه در این زمینه به تجار همکاری می‌کند.

واردات کالا؛ دیگر خدمت سپاهان همراه

واردات کالا یکی از اصلی‌ترین حوزه‌های بازرگانی و تجارت بین‌المللی به شمار می‌رود. لزوم تجربه و تسلط به قوانین واردات و صادرات کالا از چین و دیگر کشورها، فعالیت در این زمینه را به حوزه‌ای تخصصی تبدیل می‌کند.

سپاهان همراه ضمن آشنایی با قوانین واردات کالا و صادرات آن و همچنین با داشتن دفتر در کشور‌های چین و امارات، علاوه بر واردات، کار صادرات به چین و امارات را هم برای مشتریانش آسان کرده است. تجار و بازرگانان ایرانی در کشور چین با همراهی مترجمان مجرب سپاهان همراه، می‌توانند با آسودگی بیشتری تمام فرآیند تجارت را پشت سر بگذارند.

همچنین این افراد بعد از طی مراحل تجاری در کشور مبدا، با کمک بازرسان این مجموعه امکان سنجش کیفیت محصولات مورد تقاضا را قبل از حمل آن‌ها به ایران دارند. به این ترتیب از بروز مشکل و اختلالات در فرآیند تولید داخلی جلوگیری خواهد شد.

ارائه خدمات گمرکی مناسب

انجام خدمات امور گمرکی از اجزای جدا نشدنی فرآیند بازرگانی خارجی است. تمام افرادی که در حوزه واردات و صادرات، ترخبص کالا و … فعالیت می‌کنند، بی‌شک به امور گمرکی نیاز دارند.

این امکان وجود دارد که افراد حقیقی و حقوقی در مراودات تجاری و بین‌المللی اعم از  قوانین صادرات کالا، مسائل گمرکی و … با مسائل و مشکلاتی روبرو شوند که خود قادر به حل آن‌ها نیستند. در این زمینه نیز سپاهان همراه به کمک تجار و بازرگانان آمده و با کادری متخصص در زمینه حل اختلافات کمرگی به آن‌ها خدمات ارائه می‌دهد.

حمل‌ و نقل دریایی با سپاهان همراه

یکی از راه‌های حمل و نقل کالا به نقاط مختلف جهان، حمل دریایی است که با استفاده از آن امکان حمل کالاهای دارای حجم و وزن زیاد با کمترین قیمت، نسبت به دیگر روش‌ها، وجود دارد. حمل دریایی از خدمات ویژه این شرکت محسوب می‌شود. بخشی از زنجیره خدمات بازرگانی این شرکت در حوزه حمل دریایی به‌صورت door to door است.

این مجموعه با عقد قراردادهای بین‌المللی همکاری با شرکت‌های معتبر حمل دریایی، سرویس‌های مناسبی را به مشتریان ارائه می‌دهد.

ترخیص کالا در اسرع وقت

ترخیص کالا از گمرک مسیرهای مختلف و مراحل چندگانه‌ای دارد که برای بسیاری شرکت‌ها یک کار طاقت‌فرساست! اما این کار برای برخی شرکت‌های باتجربه، امری ساده است؛ شرکت سپاهان همراه با داشتن نیروهای کاربلد و ارائه خدمات مناسب در این زمینه، روند پیچیده خروج کالا از گمرک را هم آسان می‌کند.

تجهیزات انباری سپاهان همراه

انبارداری یکی از مهم‌ترین بخش‌های فعالیت‌های بازرگانی به نظر می‌رسد. کالای بازرگانان باید در محل‌های امن و مناسبی نگهداری شود. شرکت سپاهان همراه با انجام خدمات مناسب در زمینه انبارداری، باعث آسودگی خاطر بازرگانان در خصوص عدم اتلاف زمان و هزینه شده است.

این مجموعه با در اختیار داشتن زنجیره کامل خدمات بازرگانی و دایر کردن انبار پرند و ارائه خدمات انبارداری مبدأ در گوانجو چین، با بازرگانان و تاجران همکاری می‌کند.

تجربه خدمات مناسب پستی

این روزها، دسترسی تعمیرکاران به قطعات و لوازم‌یدکی خارجی بسیار دشوار شده است، اما شرکت سپاهان همراه این مشکل را هم تا حد زیادی برطرف کرده است. کارشناسان این مجموعه در واحد حمل سریع، انواع قطعات و لوازم‌یدکی خودرو و موتور، سیستم‌های حفاظتی، الکترونیکی و … را از چین و دیگر کشورها با پست سریع به دست متقاضیان می‌رسانند.

تمام مواردی که گفته شد، فقط بخشی از خدمات شرکت سپاهان همراه برای تجار است؛ برای کسب آگاهی بیشتر درباره خدمات این مجموعه توانمند در زمینه تجارت، متقاضیان می‌توانند با شماره 02162015252 تماس حاصل فرمایند.

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *