وی چت به کاربرانش اجازه دسترسی به سرویس های اینترنتی دیگر را می دهد

پس از آنکه شرکت‌های فناوری مانند وی‌چت، به کاربرانشان اجازه دسترسي به لینک‌ سرویس‌های اینترنتی رقبایشان را نمی‌دادند، اکنون وی‌چت در پی دستور وزارت صنعت و اطلاعات فناوری چین این مانع را برداشت.

به گزارش تجارت ایران و چین، شرکت اینترنتی وی‌چت پس از دریافت دستور وزارت صنعت و اطلاعات فناوری چین مبنی بر دسترسی کاربران به لینک‌ تمامی پلتفرم‌ها و سرویس‌های اینترنتی دیگر رقبا، این شرکت وابسته به تنسنت اعلام کرد به کاربرانش از این پس اجازه دسترسی خواهد داد.

برای دسترسی سریع تر به اخبار عضو اینستاگرام تجارت ایران و چین شوید

بیشتر بخوانید:

در گزارشی که توسط خبرگزاری فناوری نوین و به نقل از ICTPRESS منتشر شده، آمده است: این شرکت فناوری چینی پیش از این لینک‌ها و سرویس‌های رقبایش را در پلتفرم‌های خود ممنوع کرده بود. اما دوشنبه هفته گذشته وزارت صنعت و اطلاعات فناوری چین به شرکت‌ها دستور داد تا این اقدام را متوقف کنند. به گفته این رگولاتور چنین اقدامی روی تجربه کاربر از سرویس‌ها تأثیر می‌گذارد و حقوق مشتری را نقض می‌کند.

اقدام این وزارتخانه بخشی از یک تلاش وسیع‌تر در این کشور برای قانونمندسازی صنعت فناوری است.

وی چت در بیانیه‌ای اعلام کرد در چند مرحله تغییراتی ایجاد می‌کند. این پیام رسان در وهله نخست به کاربران اجازه می‌دهد با آپدیت جدید در چت های خصوصی به لینک ها دسترسی یابند. البته وی چت همچنان از روش‌های بازاریابی تهاجمی جلوگیری می‌کند.

این طرح براساس قوانین و با تأیید مقامات قانونگذاری انجام می‌شود. دربیانیه وی چت آمده است: همزمان وی چت برای اجرای این دستور العمل و بررسی امکانات فنی استفاده از سرویس‌های خود در پلتفرم‌های دیگر با شرکت‌های اینترنتی همکاری می‌کند

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *