سینوواک چین راهی استرالیا می شود

واکسن “سینوواک” چین پس از گذراندن مراحل ارزیابی، به طور رسمی از استرالیا تاییدیه گرفت.

به گزارش تجارت ایران و چین، بنا به اعلام اداره کالاهای درمانی استرالیا واکسن”سینوواک” چین در مراحل ارزیابی اثربخشی 64 درصدی در برابر عفونت‌های ناشی از ویروس کرونا در افراد عادی و 90 درصدی در بیماران مبتلا به این ویروس که بستری هستند، را نشان می‌دهد. استرالیا به تازگی اعلام کرد سینوواک چین از این کشور تاییدیه گرفت.

برای دسترسی سریع تر به اخبار عضو اینستاگرام تجارت ایران و چین شوید

بیشتر بخوانید:

در گزارشی که توسط ایرنا و رادیو بین‌المللی چین منتشر شده، آمده است: گنجاندن سینوواک به عنوان یک واکسن تائید شده در استرالیا به این معناست که به محض بازگشایی مرزهای بین‌المللی استرالیا از نوامبر/آبان/، بیش از ۸۰ هزار دانشجوی بین المللی چینی مجاز به تحصیل در این کشور خواهند بود.

«کاتریونا جکسون» مدیر اجرایی دانشگاه‌های استرالیا می‌گوید: این یک خبر بدین معنا است که دانشجویان بین المللی می‌توانند با خیال راحت و سریع به استرالیا بازگردند و در عین حال به معنای یک گام اولیه بسیار مهم در احیای آموزش‌های بین‌المللی است که بیش از ۳۱ میلیارد دلار به اقتصاد استرالیا کمک می‌کند.

با توجه به اینکه چین صدها میلیون دز واکسن کرونا را در اختیار کشورهای واقع در جنوب شرق آسیا قرار داده است، خبر تایید واکسن سینوواک چین در استرالیا به معنای آن است که مسافران بین‌المللی از جنوب شرق آسیا می‌توانند وارد استرالیا شوند.

انتظار می‌رود که مرزهای بین‌المللی استرالیا از نوامبر سال جاری میلادی /آبان/ و همزمان با تحقق ۸۰ درصدی واکسیناسیون ضد کرونا در این کشور، به صورت ایالتی باز شود.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *