چین چهارمین فیلم پرفروش جهان را ساخت

فبلم چینی “نبرد در دریاچه چانگجین” تنها در 11 روز اکران خود توانست چهارمین فیلم پرفروش جهان در سال 2021 شود.

به گزارش تجارت ایران و چین، فیلم “نبرد در دریاچه چانگجین” ساخت کشور چین تنها در11 روز اکران خود موفق به کسب چهارمین فیلم پرفروش جهان در سال جاری شد. گفتنی است این فیلم برای دومین تعطیلات آخر هفته در گیشه چین پرفروش ماند.

برای دسترسی سریع تر به اخبار عضو اینستاگرام تجارت ایران و چین شوید

 

بیشتر بخوانید:

در گزارشی که توسط خبرگزاری فارس و به نقل از ورایتی منتشر شده، آمده است: بر اساس داده‌های Artisan Gateway، حتی با پایان یافتن فصل تعطیلات روز ملی، این فیلم چینی ۱۰۹ میلیون دلار در آخر هفته به دست آورد. این مبلغ مجموعاً ۶۳۳ میلیون دلار بود که از ۳۰ سپتامبر به دست آمد.

فیلم رتبه دوم آخر هفته ، «کشور من، والدین من» ۱۹.۶ میلیون دلار فروش داشت. مجموع فروش این فیلم به ۱۸۲ میلیون دلار افزایش یافت.

بر اساس داده های Box Office Mojo، امتیاز «نبرد در دریاچه چانگجین» بسیار بالاتر از «افسانه شانگ‌چی» است که قبل از واپسین آخر هفته اکران توانست ۴۰۲ میلیون دلار در سراسر جهان کسب کند. همچنین فیلم «گودزیلا در مقابل کنگ» نیز توانست در گیشه جهانی ۴۶۸ میلیون دلار در سراسر جهان به دست آورد.

تنها عناوین سینمایی که تا کنون در سال ۲۰۲۱ که رتبه بالاتری نسبت به «چانگجین» در فروش جهانی کسب کرده‌اند عبارتند از «سلام، مامان» با ۸۲۲ میلیون دلار، «F9» با ۷۱۷ میلیون دلار و «کارآگاه چینی ۳» با ۶۸۶ میلیون دلار.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *