عملکرد پارک صنعتی چین و مالزی در استان گوانشی 

چین و مالزی در خصوص عملکرد پارک صنعتی مشترک خود، گزارشی را منتشر کردند.

به گزارش تجارت ایران و چین، طبق گفته به هانگ رئیس شرکت توسعه پارک صنعتی کینجو (گوانشی) از زمان راه اندازی مدل” دو کشور، پارک های دوقلو “، همکاری بین مالزی و چین عمیق تر شده است.

برای دسترسی سریع تر به اخبار عضو اینستاگرام تجارت ایران و چین شوید

در گزارشی که توسط کانال تلگرامی اخبار جنوب چین منتشر شده، آمده است: یکی از این پارک‌های دوقلو پارک صنعتی Qinzhou است که در سال 2012 در منطقه بندری Qinzhou واقع در منطقه تجاری آزمایشی گوانشی در جنوب چین احداث شد و دیگری پارک صنعتی Kuantan مالزی-چین در منطقه اقتصادی سواحل شرقی مالزی است که در سال 2012 راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید:

چین در سال 2020 به بزرگترین منبع سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی در مالزی تبدیل شد.

این کشور 12 سال متوالی بزرگترین شریک تجاری مالزی بوده، در حالی که مالزی یکی از شرکای تجاری مهم چین در میان کشورهای عضو آ.سه. آن می‌باشد.

مو فوون، معاون مدیرکل کمیته اداری منطقه بندری کینجو، گفت: کل تولید صنعتی پارک صنعتی کینجو در نیمه اول سال 2021 به 7.4 میلیارد یوان (1.14 میلیارد دلار) رسید که 41.5 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

مو افزود: “علاوه بر توسعه زنجیره‌های صنعتی فرامرزی برای محصولاتی مانند لاستیک و وسایل نقلیه انرژی جدید، پارک کینژو همچنین برای پرورش اقتصاد و صنایع جدید، از جمله تولید تجهیزات، زیست پزشکی و داده های بزرگ کار خواهد کرد”.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *