زمستانی سخت در انتظار چین

با سرد شدن هوا، کمیسیون ملی بهداشت چین به مردم هشدار داد مواظب وقوع احتمالی “همه‌گیری دوقلو ” باشند.

به گزارش تجارت ایران و چین، استان‌های جنوبی چین درگیر موارد ابتلای آنفولانزا شده‌اند. ویروسی که مسئولین بهداشتی چین را در فصل زمستان نگران می‌کند. این امر در پی شروع فصل سرما و تحت تاثیر خطرات ابتلا به ویروس کرونا بوجود آمده است. پاییز و زمستان در کنار شیوع کووید 19 و آنفولانزا شرایط سختی یپش روی دولت چین قرار داده است.

برای دسترسی سریع تر به اخبار عضو اینستاگرام تجارت ایران و چین شوید

بیشتر بخوانید:

در گزارشی که توسط همشهری آنلاین منتشر شده، آمده است: به گفته مقامات بهداشتی چین، فعالیت آنفلوانزا در استان‌های جنوبی و شمالی از ماه مارس بیشتر از مدت مشابه در سال ۲۰۲۰ بوده و فعالیت آنفلوانزا در استان‌های جنوبی از سپتامبر به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

در حال حاضر، همه‌گیری جهانی کووید-۱۹ در سطح بالایی باقی مانده است و خطر موارد وارداتی همچنان وجود دارد. اپیدمی کووید -۱۹ و بیماری‌های عفونی تنفسی مانند آنفولانزا را می‌توان با هم ترکیب کرده و در زمستان و بهار آینده « همه‌گیری دوقلو» بالقوه ایجاد کرد.

مجموعه‌ای از اقدامات که باید در فصل زمستان آینده انجام شود شامل تقویت مکانیزم‌های نظارت و هشدار اولیه، ایمن‌سازی گروه‌های کلیدی، ترویج پیشگیری از چند بیماری، استانداردسازی درمان همه‌گیر و تبلیغات و بسیج گسترده است.

مقام بهداشت از موسسات کلیدی مانند مهد کودک‌ها، مدارس و خانه‌های سالمندان می‌خواهد تا مسئولیت‌های خود را انجام داده و تلاش‌ها را برای شناسایی، گزارش و رسیدگی به موارد ابتلا را در اسرع وقت تقویت کنند.

علاوه بر این، واکسیناسیون آنفلوانزا به‌طور منظم در بین کادر درمان، کارکنان خانه‌های سالمندان، مهد کودک‌ها و همچنین خود سالمندان، کودکان و بیماران مبتلا به بیماری‌های مزمن ترویج خواهد شد.

همچنین مقامات بر بهبود راحتی خدمات واکسیناسیون آنفولانزا و افزایش مدیریت خرید و استقرار واکسن‌های آنفلوانزا و مدیریت اطلاعات داده‌های واکسیناسیون تاکید کردند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *