روی خوش چین به رمزارزها

دولت چین از مخالفان سرسخت استخراج و به کارگیری ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود و برای سرکوب این حوزه اقدامات مختلفی را انجام داده است. اما اکنون شایعاتی مبنی بر بازبینی مجدد دولت چین درباره پذیرش و استخراج رمزارزها منتشر شده که ممکن است روی بازار مالی و حتی ارزش یوآن این کشور اثر گذار باشد. در حال حاضر قیمت یوآن چین در بازار ارز ایران به مرز 4 هزار و 345 تومانی رسیده است.

به گزارش تجارت ایران و چین، خبرهای مختلف درباره گسترش همه جانبه بیت کوین در فرآیند پرداخت‌های کشورهای مختلف و صعود زیاد قیمت این رمزارز دولت چین را درباره قوانین سختگیرانه مربوط به این حوزه وادار به عقب نشینی کرده است.

بیشتر بخوانید:

در این باره کمیسیون توسعه و اصلاحات مالی چین هفته گذشته اعلام کرد که دنبال دریافت بازخورد عمومی برای محدودیت گذاری‌های اخیر است. هم اکنون اخبار منتشر شده به بازنگری قوانین «استخراج بیت کوین» در کشور چین مربوط می‌شود. کارشناسان معتقدند که بازنگری مجدد قوانین وضع شده علیه بیت کوین، روی قیمت این رمزارز و دیگر ارزهای دیجیتال اثرگذار خواهد بود.

برای دسترسی سریع تر به اخبار عضو اینستاگرام تجارت ایران و چین شوید

دولت چین طی چند ماه گذشته مقررات سختی را درباره استخراج بیت کوین در کشور وضع کرد، اما به نظر با مشاهده شرایط اخیر این رمزارز در حال تغییر موضع خود است.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *