عبور بیت کوین از صدمه محدودیت‌ های چین

دولت چین از مخالفان سرسخت بیت کوین بود و به منظور حفظ امنیت اقتصادی کشور خود به مقابله با این حوزه رمزارزها پرداخت. این کشور یوآن دیجیتال را به بازار پرداخت‌های خود وارد کرد و برنامه‌های مختلفی را برای ممنوعیت گسترده بیت کوین انجام داد. در حال حاضر هر یوآن چین در بازار ارز ایران، بدون تغییر در محدوده 4 هزار و 325 تومانی قرار دارد.

به گزارش تجارت ایران و چین، با وجود تلاش چین برای ضعیف کردن بیت کوین، اما این رمزارز از صدمه بازار چین عبور کرد و دوباره روند افزایشی به خود گرفت. براساس اطلاعات موجود بالاترین نرخ هش جدید بیت کوین هرگونه اثری از ممنوعیت ماینیگ چین را حذف می‌کند.

بیشتر بخوانید:

به نظر در حال حاضر خروج چین از استخراج بیت کوین اهمیتی ندارد. به این دلیل که بنیادهای کنونی شبکه از این بازیابی انجام شده مراقبت می‌کنند.

برای دسترسی سریع تر به اخبار عضو اینستاگرام تجارت ایران و چین شوید

در واقع می‌توان گفت که با جابجایی ماینرها و بازیابی گسترده شبکه بیت کوین، مشکل شبکه به نقطه نهایی نزدیک شده و نرخ هش هم بهبود قابل توجهی پیدا کرده، تا جایی که اکنون دقیقا به سطح خود در زمان قبل از شروع ممنوعیت‌های چین رسیده است. پنج ماه از آغاز بزرگ‌ترین مهاجرت تاریخ بیت کوین گذشته و برخلاف تصورات، بنیادهای شبکه بازگشت بزرگی را انجام داده‌ و اثر ممنوعیت‌های چین را خنثی کرده‌اند.

 

 

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *