راه اندازی اولین مرکز بین المللی نوآوری واکسن چین در شنجن

اولین مرکز بین المللی نوآوری واکسن چین، مرکز نوآوری بین المللی واکسن منطقه خلیج بزرگ، روز شنبه در شنجن، استان گواندونگ، به طور رسمی افتتاح شد.

به گزارش تجارت ایران و چین، این مرکز بستری برای ترویج دانش مرتبط با واکسن و تقویت حفاظت و کنترل در برابر اپیدمی پیچیده و متغیر و همچنین ارتقای ساختار صنعت واکسن داخلی، ایجاد پلی بین چین و جهان برای همکاری در زمینه نوآوری واکسن فراهم می‌کند.

کلینیک واکسیناسیون هوشمند 5G و سیستم‌های واکسیناسیون بدون سرنشین که توسط مرکز نوآوری نمایش داده می‌شوند، عملکردهای تحقیق و توسعه و تولید، تدارکات زنجیره سرد و ردیابی برچسب الکترونیکی را قبل از ورود واکسن‌ها به کلینیک واکسیناسیون تا ثبت ابری و واکسیناسیون بدون سرنشین یکپارچه کرده‌اند که واکسیناسیون را ساده‌تر می‌کند.

بیشتر بخوانید:

آغاز تزریق واکسن سینوفارم به کودکان سه سال به بالا در چین

شایعاتی درباره واکسن چینی سینوفارم


پردازش و بهبود کارایی

این مرکز همچنین مقاومت همکاری چین و فرانسه را به نمایش گذاشت. در نوامبر 2019، دو کشور تفاهم نامه همکاری استراتژیک در زمینه نوآوری واکسن امضا کردند که در آن پیشنهاد ارتقای همکاری بین المللی در تحقیق و توسعه واکسن نوآورانه و کمک به شنژن برای ساخت اولین مرکز نوآوری واکسن در کلاس جهانی در چین شد.

موسیو لوران بیلی، سفیر فرانسه در چین روز شنبه در مراسم افتتاحیه گفت: همکاری در زمینه بهداشت عمومی به ویژه همکاری در زمینه واکسن یکی از اولویت های توسعه روابط فرانسه و چین است.

او گفت: “این مرکز بین المللی نوآوری واکسن که به تازگی افتتاح شده است، گفتگوی بیشتر بین صنایع مربوطه در منطقه خلیج بزرگ را ترویج می کند و همچنین به همکاری فرانسه و چین در زمینه بهداشت عمومی کمک می کند.”

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *