آیا ورود به چین در این بحبوحه همه گیری19-COVID امکان پذیر است؟

دو سال از شیوع بیماری همه گیر کووید-19 می گذرد که محدودیت های مرزی سختگیرانه سفرهای بین المللی را با مشکل مواجه کرده است. برای مهاجرانی که برای کریسمس و سال نو می روند، سوال متداول این است: “آیا می توانم بعد از تعطیلات به چین برگردم؟”

به گزارش تجارت ایران و چین، خبر خوب این است که به دلیل اینکه پیشگیری و کنترل بیماری همه گیر  به یک عمل منظم تبدیل شده است، چین برخی از سیاست های ورودی را بر اساس وضعیت فعلی تعدیل کرده است.

بیشتر بخوانید:

چین اجازه جان گرفتن دوباره کرونا را نمی دهد

محدودیت های سخت چین برای کنترل کرونا

از سپتامبر 2021، سفارت چین در کشورهایی از جمله بریتانیا، فرانسه و ایالات متحده به طور متوالی تعدیل شرایط ویزا برای اتباع خارجی را که وارد چین می شوند و نیز لغو اطلاعیه “تعلیق موقت ویزای معتبر چین و ورود با اجازه اقامت” را اعلام کرده اند.

این نشان می دهد که افراد خارجی زیر که دارای مجوز اقامت معتبر در نوع کار، امور شخصی (S) و تجدید دیدار خانوادگی (Q) هستند، می توانند بدون درخواست ویزای جدید وارد چین شوند.

  • اتباع فرانسوی که از فرانسه وارد چین می شوند.
  • اتباع خارجی که از بریتانیا وارد چین می شوند.
  • اتباع خارجی که از سانفرانسیسکو و سیاتل آمریکا وارد چین می شوند.

طبق آخرین گزارش KPMG، این همچنین به این معنی است که انتظار می‌رود کنسولگری‌های چین در خارج از کشور سیاست ورود مجدد را برای افراد خارجی که دارای مجوز معتبر هستند، از سر بگیرند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *