چین،کشوری برای ترویج گردشگری بعد از کاهش کووید

به گفته مقامات، چین قصد دارد در حالی که همه‌گیری کووید-19 تحت کنترل است، گردشگری را از طریق افزایش تبلیغات و بهبود خدمات به منظور تقویت مبادلات فرهنگی بین‌المللی و توسعه گردشگری با کیفیت بالا ترویج کند.

به گزارش تجارت ایران و چین، در چهاردهمین برنامه پنج ساله (2021-2025) صنعت گردشگری که توسط شورای دولتی در ژانویه منتشر شده است، بیان شده که بر اساس اطمینان از پیشگیری از بیماری همه گیر، کشور سیاست های مربوط به مبادلات گردشگران درون و برون مرزی را تنظیم خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

10 جاذبه گردشگری چین که شما را جادو می‌کنند (ویدیو)

تقویت گردشگری در سند همکاری ایران و چین

طبق گزارشی که در چاینا دیلی منتشر شده است، چین می خواهد راحتی بیشتری را از همه جهات من جمله سفرهای خودران و گردشگری کروز به ارمغان آورد. طبق این طرح خدمات رزرو، پرداخت، اینترنت و زبان برای کمک به مسافران بهبود خواهد یافت تا تجربه بهتری در استفاده از کارت های بانکی، شبکه ها و مواد خوراکی داشته باشند.

علاوه بر این، کشور چین تبلیغ شهرهای گردشگری را گسترش داده و محصولات خوب بیشتری را برای پاسخگویی به تقاضا و عادات مصرف گردشگران توسعه داده است.

بر اساس این طرح، چین همکاری با سایر کشورها در  زمینه ترابری بین المللی، ترافیک مرزی، واکسیناسیون و بیمه پزشکی برای تضمین امنیت مردم را افزایش خواهد داد. همچنین این طرح به توسعه گردشگری برون مرزی و ترویج سایر کشورها برای تسهیل دسترسی بدون روادید، زبان،  مواد خوراکی و روش‌های پرداخت برای گردشگران چینی و همچنین افزایش بیمه اشاره کرده است.

به گفته یو ژانفو، یکی از مشاوران رولاند برگر، با کنترل کووید-19، هم گردشگری درون مرزی و هم گردشگری برون مرزی به تدریج بهبود می یابد و این یک برنامه بلندمدت است و به معنای بازگشایی گردشگری در این لحظه نیست.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *