شناگر معلول به دنبال تکرار مدال های خود در پاراآسیایی چین

شناگر طلایی ایران در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا گفت: تمام تلاشم این است که در بازی های پاراآسیایی چین با تکرار مدال های دوره قبل، دوباره افتخارآفرینی کنم، هر چند حریفان سخت تر از دوره قبل هستند.

به گزارش تجارت ایران و چین، شاهین ایزدیار درباره وضعیت اردوهای آماده سازی شنا برای حضور در بازیهای پارآسیایی چین، اظهار کرد: وضعیت اردوها در حال حاضر راضی کننده است و مشکلی که در اردوی اول از نظر تغذیه داشتیم از دومین اردو با حمایت فدراسیون جانبازان و معلولان و با حضور پزشک تغذیه مرتفع شد و در شرایط خوبی تمرینات را پیگیری می کنیم.

بیشتر بخوانید:

بازی های پارالمپیک زمستانی پکن 2022

المپیک زمستانی پکن رسما به کار خود پایان داد

طبق گزارشی که در خبرگزاری ایسنا منتشر شده است، وی درباره حضورش در مسابقات بین المللی ایتالیا، گفت: این مسابقات ۲۰ اسفند برگزار می شود که من به همراه سینا ضیغمی ۱۶ اسفند برای شرکت در این مسابقات عازم ایتالیا خواهیم شد، هر چند رشته اصلی من ۱۰۰ متر قورباغه است اما در این مسابقات سعی دارم در تمام مواد شنا شرکت کنم.

ایزدیار اضافه کرد: مسابقات بین المللی ایتالیا برای کسب مجوز حضور در بازی های پاراآسیایی چین است که امیدوارم امتیازات خوبی را به ثبت برسانم.

این ملی پوش شنا در پاسخ به این پرسش که آیا تصور می کنید در پاراآسیایی چین نیز همانند جاکارتا به ۶ مدال طلا دست پیدا کنید، افزود: در این دوره از بازیها حریفان سختی از کشورهای ژاپن و چین دارم که شرایط مدال آوری را تا حدودی سخت کرده اند. بنابراین در این دوره باید تلاش خود را چند برابر کنم.

ایزدیار در پایان گفت: در حال حاضر تلاشم بر این است تا در مسابقات بین المللی ایتالیا در تمام مواد شنا به ویژه ۱۰۰ متر قورباغه امتیازات بالایی را کسب کنم و برای بازی های پاراآسیایی چین آماده شوم.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *