سفیر چین در تهران: اسکی و خطوط راه‌آهن ایران جاذبه‌های مورد توجه چینی‌ها است

سفیر چین در تهران ظرفیت‌هایی از جمله بستر مساعد ورزش اسکی و خطوط راه‌آهن ایران را از جاذبه‌های مورد توجه چینی‌ها دانست و تمرکز بر علاقه‌مندی گردشگران این کشور را راهی به سوی جذب آنها و آشنایی با ایران عنوان کرد.

به گزارش تجارت ایران و چین از اداره‌کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، علی‌اصغر شالبافیان در دیدار چنگ هوا سفیر کشور چین در تهران با تاکید بر قرابت‌های فرهنگی و تاریخی دو کشور با تشریح ظرفیت‌های گردشگری بسترهای مستعد همکاری برای توسعه گردشگری میان دو کشور اعلام آمادگی کردند.

بیشتر بخوانید:

صحنه‌هایی چشم نواز از بازگشت قوهای سفید به شمال چین

چین،کشوری برای ترویج گردشگری بعد از کاهش کووید

طبق گزارشی که در خبرگزاری ایرنا منتشر شده است، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این دیدار با اشاره به اینکه با هدف توسعه روابط گردشگری دو کشور برنامه اجرایی فعالیت در بازار چین توسط دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت تدوین شده است، سرفصل‌های سرمایه‌گذاری، آموزش و تبلیغات را از اصلی‌ترین رئوس آن مطرح کرد.

سفیر چین در تهران نیز در این دیدار ظرفیت‌هایی از جمله بستر مساعد ورزش اسکی و جذابیت‌های خطوط راه‌آهن ایران را از جمله جذابیت‌های مورد توجه چینی‌ها دانست و تمرکز بر علاقه‌مندی گردشگران این کشور را راهی به سوی جذب آنها و آشنایی با ایران به عنوان مقصدی جذاب عنوان کرد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *