آغاز اکران همزمان فیلم «درخت خاموش» در ایران و چین

فیلم «درخت خاموش» تولید مشترک ایران و ترکیه همزمان در کشورهای ایران و چین اکران می‌شود.

به گزارش تجارت ایران و چین به نقل از روابط عمومی پروژه، اکران فیلم درخت خاموش به کارگردانی فایسال سویسال و تهیه‌کنندگی علی نوری اسکویی تولید مشترک ایران و ترکیه در ایران از چهارشنبه هفته آینده، ۱۶ شهریور در گروه هنر و تجربه آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

چین چهارمین فیلم پرفروش جهان را ساخت

استقبال چینی‌ها از «راه آبی ابریشم» ایران

طبق گزارشی که در خبرگزاری ایرنا منتشر شده است، این فیلم که با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی، بخش سینمایی شبکه TRT ترکیه و همکاری معاونت سینمایی وزارت فرهنگ ترکیه در کشور ترکیه ساخته‌شده است، به مدت دو هفته در سینماهای گروه هنر و تجربه در تهران و سراسر ایران اکران خواهد شد.

همچنین فیلم سینمایی درخت خاموش از دیروز، دوشنبه ۷ شهریور به صورت آنلاین در پلتفرم چینی «CinemaWorld» به نمایش درآمده است. «CinemaWorld» اولین و تنها سرویس فیلم آسیایی است که به بهترین فیلم های بین المللی اختصاص یافته است. این پلتفرم یک شرکت سرگرمی چند رسانه‌ای است که توسط مدیران ارشد سابق HBO تأسیس شده و دفتر مرکزی آن در سنگاپور قرار دارد.

درخت خاموش درباره زندگی نویسنده‌ای به نام حیاتی است که در نگارش داستان جدیدش شدیداً دچار درماندگی شده و هم‌زمان در زندگی خانوادگی دچار مشکلات فراوانی گردیده که او را در مرز جدایی از همسرش قرار داده است، اما کنکاش او در زندگی گذشته پدرش و درخت گردوی خانه پدری او که راز مهمی را در خود دارد، مسیر زندگی حیاتی را دگرگون می‌کند.

عوامل اصلی این فیلم سینمایی عبارت‌اند از: کارگردان: فایسال سویسال، تهیه‌کننده و مدیر هنری: علی نوری اسکویی، بازیگران: سردار اورچین، سزین آکباش اوغلو، مرت یاووزکان و کوبرا کیپ، تدوین: مصطفی خرقه پوش، صداگذاری: محسن روشن و محمد جواهری زاده، موسیقی: پیام آزادی، مدیر فیلم‌برداری: ودات اوزدمیر، طراحی و اصلاح رنگ: هوتن حق شناس، جلوه‌های ویژه: یاسین الله دادیان، مدیر تولید: پروانه زبان‌فهم، روابط عمومی: زهرا نجفی.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *