ققنوس ؛ همراه بازرگانان ایرانی در تجارت با چین

گروه تجاری ققنوس که به صورت همزمان در ایران و چین فعالیت می‌کند، به شرکت‌های ایرانی کمک می‌کند تا با بازار چین همکاری کنند.

در ادامه گروه تجاری ققنوس و خدمات متنوع آن طبق گزارشی که در خبرگزاری کاماپرس آمده است معرفی می‌گردد؛

بیشتر بخوانید:

یکصد و سی و دومین نمایشگاه صادرات و واردات چین-گوانگجو

رشد ارزش سهام چینی‌ها با افزایش صادرات چین

* تمرکز اصلی این گروه تجاری بر بازار چین است. ققنوس در شهر بندری شنژن چین که سومین بندر کانتینربر بزرگ جهان است، یک دفتر فعال دارد.

* بازرسی کالا در چین، حمل بار به صورت هوایی و دریایی، حمل درب به درب کالا بین چین و ایران، منبع‌یابی و سورسینگ کالا در چین، انبارداری در شهرهای پکن، شنژن، گوانگجو، شانگهای و ایوو، حواله یوان، خرید عمده کالا از سایت علی‌بابا، پست اکسپرس بین ایران و چین از جمله خدمات گروه تجاری ققنوس است.

* ققنوس علاوه بر تهران و شنژن، در امارات متحده عربی نیز یک دفتر فعال دارد. بنابه اعلام سایت ققنوس، بیش از ۲۵۰۰ شخصیت حقیقی و حقوقی از خدمات این گروه استفاده می‌کنند.

* یکی از خدمات اصلی ققنوس، ترخیص کالا از گمرک‌های مختلف کشور از جمله بوشهر، شهریار، بازرگان، بندرعباس، خرمشهر و امام‌خمینی است. این گروه به صورت ویژه در زمینه ترخیص مواد اولیه مورد نیاز کارخانه‌ها، لوازم یدکی، تجهیزات پزشکی و همچنین دریافت مجوزهای ترخیص کالا به شرکت‌های ایرانی خدمات ارائه می‌کند.

* این گروه همچنین امکان حمل بار واردتی به صورت هوایی، دریایی، زمینی، اکسپرس و درب به درب از ۱۷۰ کشور به ایران را دارد. حتی در سایت رسمی گروه ققنوس قید شده که این مجموعه توان حمل و ترخیص کالاهای ترحیمی را نیز دارد.

* خدمت دیگری که ققنوس به شرکت‌های ایرانی ارایه می‌دهد، خرید از سایت‌های خارجی مانند علی‌بابا، آمازون، ای‌بی و تائوبائو است. به دلیل تحریم‌های بین‌المللی علیه سیستم بانکی ایران، شهروندان و شرکت‌های ایرانی توان خرید از این فروشگاه‌های بین‌المللی را ندارند. ققنوس، با استفاده از دسترسی‌های بانکی که دارد، به عنوان واسطه این خریدها را برای کاربران ایرانی به سرانجام می‌رساند. این گروه تجاری امکان سفارش کالا از حدود 800 فروشگاه اینترنتی در کشورهای آمریکا، آلمان، امارات، چین، سنگاپور، اتریش، انگلیس و ژاپن را دارد.

* سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگی همچون مپنا، سازمان هواشناسی کشور، صنایع چوب خزر کاسپین، فن‌آوران انیاک و آلیاسیس از جمله مشتریان گروه تجاری ققنوس هستند.

* ققنوس ترخیص، ققنوس اکسپرس، نپلکس و ققنوس مدیا چهار شرکت هستند که به عنوان زیرمجموعه گروه تجاری ققنوس فعالیت می‌کنند.

* در بخش‌های وبلاگ و سئوال‌های متداول سایت گروه تجاری ققنوس اطلاعات مفیدی درباره بازرگانی خارجی، ترخیص کالا، انواع الگوهای حمل کالا، راهنمای تجارت با کشورهای مختلف و کلیدواژه‌های تخصصی این حوزه منتشر شده است.

* کاربران می‌توانند برای آشنایی بیشتر با جزئیات خدمات گروه ققنوس به سایت این مجموعه مراجعه کنند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *