فولکس‌واگن در مسیر موفقیت

فولکس‌واگن اعلام کرد: تحویل این خودروساز در سه ماهه سوم با کاهش مشکلات زنجیره تامین، اندکی بیش از ۱۰ درصد افزایش یافت اما همچنان در مجموع، امسال ۱۲.۹ درصد کاهش یافت و بیش از ۶ میلیون دستگاه خودرو داشت.

به گزارش تجارت ایران و چین، این خودروساز در ماه سپتامبر شاهد رشد ۲۰.۷ درصدی در تحویل بود که به ویژه توسط چین و جایی تقویت شد که محدودیت‌های کووید- ۱۹ تولید را در نیمه اول سال متوقف کرد.

بیشتر بخوانید:

همکاری هوآوی و فولکس‌واگن برای ساخت خودروی خودران

از اورا فولکس واگن بیتل چینی چه می دانید؟

طبق گزارشی که در خبرگزاری ایسنا منتشر شده است، تولید این خودروساز نشان‌دهنده بهبود گسترده صنعت خودرو در ماه‌های اخیر از نیمه اول سال است که با مشکلات زنجیره‌تامین به دلیل جنگ در اوکراین و تعطیلی کارخانه‌های چینی به دلیل محدودیت‌های ناشی از ویروس کرونا مواجه شده است.

تحویل‌های بی‌ام‌و در سه‌ماهه سوم با ۶.۶ درصد رشد در فروش ماه سپتامبر، اندکی کمتر از سال گذشته بود و تحویل مرسدس بنز در سه‌ماهه سوم ۲۰ درصد افزایش داشت. به طور کلی، تحویل فولکس واگن در تمام مناطق امسال کاهش یافته است و اروپا و پس از آن خاورمیانه و آفریقا بیشترین آسیب را دیدند. چین با ۷.۵ درصد کمترین افت و بهبود قوی در ماه سپتامبر با تحویل یک سوم بیشتر از ماه مشابه سال گذشته بود.

بر اساس گزارش رویترز، خودروهای تمام الکتریکی ۶ درصد از کل تحویل‌ها را تشکیل می‌دهند که در مجموع ۳۶۶ هزار و ۴۰۰ خودرو را شامل می‌شود. حدود دو سوم تحویل‌های تمام الکتریکی در اروپا و یک سوم باقی مانده عمدتاً در چین بود که فولکس واگن با رقبای داخلی و تسلا برای سهم بیشتری از بازار خودروهای الکتریکی داخلی مقابله می‌کند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *