استاندار ایلام-سایت تجارت ایران و چین

سرمایه گذاری 4.5میلیون دلاری شرکت چینی در ایلام

به گزارش سایت تجارت ایران و چین به نقل از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز سه شنبه با مدیران یک شرکت سرمایه‌گذاری از کشور چین که در حوزه تولید آلیاژ و سیلیکون منگنز فعالیت می کنند در خصوص سرمایه‌گذاری در استان دیدار و گفت وگو کرد.

وی در این نشست که مدیران حوزه اقتصادی استان نیز حضور داشتند، گفت: ایلام غنی از تنوع‌های سرمایه‌گذاری است و ظرفیت‌های خدادادی در این استان از جمله نفت و گاز و پتروشیمی موجب شده سرمایه گذاران در این استان حضور یابند.

بهرام‌نیا تاکید کرد: مسئولان استان نهایت تلاش خود را برای سرمایه‌گذاری در این استان بکار گیرند که در این صورت شاهد رونق اشتغال در استان خواهیم بود.

وی تاکید کرد: باید در همه حوزه‌ها تسهیلگری شود که هر چه سریعتر صنایع در استان ایجاد و زمینه ای برای سرمایه گذاران بعدی شود که بدانند که استان ایلام غنی از تنوع‌های سرمایه‌گذاری است.

استاندار ایلام ادامه داد: صنعتگران و کسانی که قصد سرمایه‌گذاری در استان ایلام را دارند این موقعیت و شرایط مناسب را پیدا کردند و قطعا شاهد سرمایه‌گذاری آنها در استان ایلام هستیم.

بهرام نیا گفت: سرمایه‌گذاران خارجی بویژه چینی در این حوزه ورود و در آینده نزدیک پس از مدیران شرکت چینی که اخیر به آنان به تفاهیم رسیدم که کارخانه تولید کربن دی‌سولفید با سرمایه گذاری ۵۰ میلیون دلاری در این استان ایجاد کنند امروز نیز با مدیران دیگر شرکت چینی برای ایجاد کارخانه تولید آلیاژ به تفاهم رسیدیم.

لازم به ذکر است برای فعالیت این شرکت چینی تاکنون ثبت شرکت فولاد آلیاژ منگنز دهلران، صدور جواز تاسیس برای شرکت، اخذ موافقت شرکت شهرک‌های صنعتی برای واگذاری زمین و تأسیس زیرساخت‌ها انجام شده و امروز نیز با دستور بهرام‌نیا استاندار ایلام به مدیر عامل شرکت توزیع برق استان، مشکل تامین برق نیز برطرف و به زودی این شرکت فعال در حوزه تولید آلیاژ با حجم سرمایه گذاری ۴.۵ میلیون دلاری در این استان فعالیت خود را آغاز می کند و در فاز اول برای ۸۰ تا ۱۰۰ نفر اشتغالزایی خواهد داشت.

گفتنی است پیش از این مدیران شرکت چینی که در زمینه‌ تولید کربن دی سولفید فعالیت می کنند در دیدار با استاندار ایلام برای سرمایه گذاری در استان به تفاهم رسیده و در آینده نزدیک فعالیت خود را در حوزه تولید آغاز می کنند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *