هاچ بک چینی-سایت تجارت ایران و چین

وولینگ بینگو، هاچ بک کوچک و ارزان چینی

از نظر طراحی باید وولینگ بینگو را جز بهترین خودروهای کوچک هاچ بک بازار چین بدانیم که نه تنها نقص شاخصی ندارد بلکه زیبا و جذاب هم به نظر می رسد.

به گزارش سایت تجارت ایران و چین به نقل از موبنا، بینگو با توجه به برچسب قیمت خود که در محدوده ۱۰ هزار دلار برای مدل پایه قرار دارد و امکاناتی که ارائه می دهد به عنوان یک گزینه اقتصادی بسیار چشمگیر، مورد توجه قرار می گیرد.

اکنون تصاویر باکیفیت و دقیق تری از وولینگ بینگو در رسانه های چینی منتشر شده که در ادامه نگاهی به آن ها خواهیم داشت.

همانطور که قبلا اشاره کردیم؛ از نظر طراحی باید وولینگ بینگورا جز بهترین خودروهای کوچک هاچ بک بازار چین بدانیم که نه تنها نقص شاخصی ندارد بلکه زیبا و جذاب هم به نظر می رسد.

وولینگ بینگواز منظر ابعاد برابر با ۳۹۵۰ میلیمتر در طول، ۱۷۰۸ میلیمتر در عرض و ۱۵۸۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز ۲۵۶۰ میلیمتر است. وزن خالص خودرو ۹۹۰ کیلوگرم گزارش شده است.

وولینگ بینگواز تک موتر الکتریکی در ارتباط با محور جلو استفاده می کند. برای این خودرو ۲ تریم در نظر گرفته شده که شامل مدل های مجهز به موتور الکتریکی ۴۱ و ۶۸ اسب بخاری می شود. گشتاور نیز به ترتیب ۱۱۰ و ۱۵۰ نیوتن متر است.

بیشینه سرعت در هر دو تریم ۱۰۰ کیلومتر برساعت است. انرژی مورد نیاز موتور الکتریکی از باتری لیتیم آهن فسفات تامین می شود که در دو ظرفیت ۱۷.۳ کیلووات ساعت و ۳۱.۹ کیلووات ساعت قابل سفارش است. برد حرکتی نیز به ترتیب ۲۰۳ و ۳۳۳ کیلومتر محاسبه شده است.

داخل کابین و در تریم پرچمدار دو نمایشگر 10.25 اینچی، سیستم‌عامل لینگ OS، ریموت استارت، ورود بدون کلید، نگهدارنده فنجان، تعویض دنده چرخشی و… جلب نظر می کنند. در تریم پایه از یک نمایشگر دیجیتال پشت فرمان استفاده شده است

در بخش ایمنی نیز می توان به سیستم پارک اتوماتیک، پایداری الکترونیکی، سنسورهای برخورد و بدنه تقویت شده اشاره کرد.

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *