کوه فانجینگ-کاماپرس

کوه فانجینگ؛ جاذبه گردشگری شگفت انگیز در جنوب غربی چین

این کوه‌ها به دلیل زیبایی‌های بی نظیر خود در میراث جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده‌اند و یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های جهانی به شمار می‌آیند این منطقه محافظت شده در چین دارای اهمیت بسیار زیادی است.

این منطقه حفاظت شده دارای چشم اندازهای بکری که گونه‌های جانوری و گیاهی متعددی را در خود جای داده و وجود معابد مومیایی در این منطقه نیز موجب رشد گردشگری آن شده است.

تله کابینی که بر فراز ارتفاعات این کوهستان‌ها نسب شده است یکی از جذابیت‌های این منطقه است و امکانات تفریحی متعددی را در اختیار علاقه‌مندان خود قرار داده است این تله کابین چشم اندازهای جذابی را در اختیار علاقه‌مندان خود قرار می‌دهد. گردشگران می‌توانند برای رسیدن به ارتفاعات این کوه‌ها از تله کابین‌ها نیز استفاده کنند در این صورت می‌توانند چشم اندازهای بهتری از این منطقه را مشاهده کنند.

کوه فانجینگ دارای ۲ هزار و ۵۷۲ متر ارتفاع است و یکی از بلندترین قله‌های وولینگ محسوب می‌شود این ارتفاع نشان می‌دهد که این کوهستان حدود ۱۰۰ متر از کوه‌های اطراف خود بلندتر است و به همین دلیل است که حسابی خودنمایی می‌کند.

این منطقه دارای تنوع جانوری و گیاهی ارزشمندی است از گونه‌های مهم جانوری در این منطقه می‌توان به میمون‌های طلایی، سمندرهای چینی و … اشاره کرد این گونه از جانورها در حال انقراض می‌باشند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *