گزارش شهردار به شورا پس از سفر چین

به گزارش سایت ایران و چین به نقل از شهرخبر: در جلسه امروز شورای شهر شهردار تهران دستاوردهای سفر 13 روزه اش به چین را تشریح کرد . همچنین زهرا شمس احسان درخصوص بلاتکلیفی پروژه ایوان ری به شهردار تذکر داد .

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران گفت: نظام بهره برداری از پروژه ایوان ری باید تعیین تکلیف شود تا در چرخه خدمات رسانی قرار بگیرد .

ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران هم در تذکری گفت: تشدید ترافیک در منطقه ۱۵یکی از مشکلات افتتاح یک مرکز خرید برگ است که باید برای آن چاره اندیشی شود. ما و مردم مشکلی با این پروژه نداریم و قطعاً ارزشمند است. درخواست ما این است که نیروهای این مرکز از نیروهای بومی منطقه باشند.

احمد صادقی هم در خصوص توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار، گفت: شهرداری تهران با برخورداری از نیروی انسانی متخصص و باسواد و مقبولیت بین عموم جامعه، می‌تواند در حوزه اقتصادی وارد عمل شده و کارآفرین باشد.

سوده نجفی رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران هم گفت: تهران رو به سالمندی می رود و امروز ۲۰ درصد جمعیت این شهر را سالمندان تشکیل می دهد؛ لذا در راستای بهبود خدمات رسانی به این افراد، شهرداری باید نسبت به تدوین این لایحه اقدام کند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *