چینی‌ها در فرودگاه امام چه می‌کنند؟

به گزارش سایت ایران و چین به نقل از ایسنا: مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: فاز دو فرودگاه امام خمینی با سرمایه‌گذاری شرکت‌های چینی و پیمانکاری قرارگاه خاتم‌الانبیا ساخته خواهد شد.

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی در مراسم آغاز عملیات اجرایی فاز دو شهر فرودگاهی امام خمینی  گفت:  با توسعه و پیشرفت های صورت گرفته در توسعه فرودگاه ها خوشبختانه امسال شاهد آن بودیم که اعتراضات  مسافری در ایام نوروز و در ایام سفرهای حج و عتبات تقریبا به صفر رسید.

وی ادامه داد: اقدامات خوبی در حوزه ترمینال یک فرودگاه امام در روان سازی پذیرش انجام شد و با  همکاری نیروی انتظامی فرودگاه و واجا یک حرکت روان در پذیرش مسافران داشتیم.

چلندری بیان کرد: ترمینال سلام  در  دولت هشتم و نهم ساخته شد اما  در سال اول دولت سیزدهم  همزمان با اعزام حجاج به بهره برداری رسید و به عنوان ترمینال زیارتی خدمات خوبی به شهروندان ارائه کرد.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی  بیان کرد: ۱۵ سال است که اجرای  ترمینال فاز دو به جریان افتاده  اما انجام نشده بود و خوشبختانه توانستیم با اقداماتی که انجام شد و همکاری و برگزاری  جلسات فشرده تیم کارشناسی دو شرکت سرمایه گذار چینی  و  پیمانکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ساخت این ترمینال را آغاز کنیم.

وی اظهار کرد: ۷۶ جلسه سه تا ۵ ساعت داشتیم و  یکی از پروژه های تاثیر گذار کشور با دستور وزیر راه وشهرسازی اجرا شد. اگر همت و پیگیری وزیر راه وشهرسازی نبود این پروژه صورت نمی  گرفت چراکه  تا به امروز دلایل مختلف انجام نشده است.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *