شرکت IPPR چین جدیدترین ورزشگاه ایران را می‌سازد

کیومرث هاشمی، وزیر ورزش پایتخت، اعلام کرد تا هنگام بهره برداری از پروژه ساخت ورزشگاه جدید در تهران، باید تابلوی روزشمار تخصیص داده شود.

به گزارش سایت تجارت ایران و چین، مدیران ارشد شرکت IPPR چین، صبح امروز در دیداری با وزیر ورزش  طرح‌های متنوعی در زمینه تاسیس ورزشگاه ارائه داده است.

وزیر ورزش ایران در این دیدار گفت: طرح‌های متنوعی برای انجام پروژه ساخت ورزشگاه در نظر گرفته‌ایم‌. بعد از رسیدن به نقطه نظر مشترک، اقدامات لازم جهت نهایی کردن طرح را انجام خواهیم داد. همچنین متعاقبا زمان انجام اقدامات در نظر گرفته شده را اعلام خواهیم کرد.

هاشمی افزود: دیروز با حضور پنج تن از اعضای کابینه دولت، دستور تاسیس ورزشگاه جدید در پایتخت به امضاء رسید. از آن جایی که تخصیص بودجه مالی یک چالش بزرگ در انجام هر پروژه است، خوشبختانه دیروز بر سر این مسئله توافق حاصل شد تا سرمایه لازم در اختیار سازندگان قرار بگیرد‌.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: ما از گروه چینی انتظار داریم تا نهایت تلاش خود را در بهبود توسعه این پروژه به کار ببندند. از آن جایی که مردم شریف ایران می‌خواهند از نحوه و زمان پایان این پروژه اطلاع پیدا کنند، باید برنامه و تابلو روزشمار اجرای پروژه طراحی و نصب شود.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *