کدام ایرلاین ها پرواز مستقیم به چین دارند؟

گردشگری. عمان چنس: افراد زیادی برای کار و گردش به چین سفر می‌کنند. چین علاوه بر اینکه یکی از بزرگ‌ترین قطب‌های مراودات تجاری در جهان به شمار می‌رود، با طبیعت بی‌نظیر و فرهنگ متفاوتی که دارد برای سفر و گشت و گذار می‌تواند خاطرات ارزشمند و بی‌نظیری را برای شما رقم بزند. برای سفر از ایران به چین ایرلاین‌های مختلفی وجود دارد که در ساعات و روز‌های مشخصی به چین پرواز دارند. در ادامه در مورد هر کدام از این ایرلاین ها بیشتر توضیح خواهیم داد.

معرفی بهترین ایرلاین های ایران-چین

 

1-هواپیمایی ایران ایر

ایران ایر یکی از معروف‌ترین شرکت‌های هواپیمایی است که پرواز مستقیم تهران تا پکن را در روزهای مشخصی از هفته انجام می‌دهد. ایران ایر شرکت هواپیمایی حامل پرچم ایران با نام رسمی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران است که در ایران از ابتدای تأسیس با نام هُما (هواپیمایی ملی ایران) شناخته می‌شود. ایران‌ایر که یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های هواپیمایی فعال در خاورمیانه است هم‌اکنون به پروازهای داخلی و بین‌المللی می‌پردازد.

 

بیشتر بخوانید:

2- هواپیمایی ماهان  ایر

شرکت هواپیمایی ماهان ای یکی ازایرلاین‌های خصوصی ایرانی است و آشیانه اصلی این شرکت در کلانشهر کرمان قرار دارد. این شرکت در سال ۱۳۷۱ در این شهر تأسیس شد و نام ماهان ایر نیز برگرفته از ماهان، شهری در ۳۵ کیلومتری کرمان برگزیده شده است. سهام‌دار اصلی این ایرلاین مؤسسه خیریه مولی‌الموحدین است. این شرکت هفته ای 3 پرواز از تهران به پکن در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و جمعه ساعت 20 دارد که از فرودگاه امام خمینی به فرودگاه پکن ( بیجینگ ) چین انجام می شود. مدت زمان پرواز 10 ساعت و 35 دقیقه است.

3- هواپیمایی چاینا ساترین

ایرلاین چاینا ساترین یکی از اعضای اسکای تیم آلیانس و اولین هواپیمای چین است که به اتحادیه جهانی پیوست. همچنین این شرکت هواپیمایی با آسیانا ایرلاینز، هواپیمایی ژاپن، وست جت، هواپیمایی بین‎المللی پاکستان، تای ایرویز و شرکت هواپیمایی کانتاس همکاری دارد. ایرلاین چاسنا ساترین هفته ای 4 پرواز از تهران به پکن در روز های شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه ساعت 23:30 دارد که از فرودگاه امام خمینی به فرودگاه پکن ( بیجینگ ) چین انجام می شود. مدت زمان پرواز 10 ساعت و 35 دقیقه می باشد.

 

4- هواپیمایی ایر آسیا

ایرآسیا یکی از شرکت‌های هواپیمایی ارزان‌قیمت مالزیایی است که به اکثر کشورهای آسیای شرقی موسوم به آسه آن پرواز مستقیم دارد. همچنین این شرکت هواپیمایی از ایران در خاورمیانه به کشورهای آسیای شرقی نیز پرواز مستقیم دارد.

5- هواپیمایی الاتحاد

این شرکت هواپیمایی در نوامبر سال 2003 به فرمان شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان راه‌اندازی و تاسیس شد و در حال حاضر روزانه به 96 مقصد مختلف در خاورمیانه، اروپا، آمریکای شمالی، آفریقا، آسیا و استرالیا پروازهای مستقیم دارد. با توجه به آمارهای موجود این شرکت از سال 2003 تا سال 2012 بیش از 10.3 میلیون مسافر را بدون هیچ مشکل جدی منتقل کرده بود. این شرکت هواپیمایی دارای سه کلاس پرواز بیزینس‌کلاس، فرست‌کلاس و اکونومی‌کلاس است که مسافران می‌توانند با توجه به میزان هزینه و ساعت‌های پرواز، هرکدام را که مد نظر دارند انتخاب کنند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *