تولید کنندگان هرمزگانی در نمایشگاه صنعت لاستیک و پلاستیک شانگهای

اقتصادی – سایت تجارت ایران و چین: تولیدکنندگان صنایع کوچک و بزرگ استان هرمزگان از نمایشگاه صنعت بین المللی لاستیک و پلاستیک کشور چین بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی استانداری هرمزگان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری که در راس هیاتی تجاری به چین سفر کرده است، روز شنبه در حاشیه بازدید از این نمایشگاه، دستاورد بازدید از نمایشگاه‌های بزرگ خارجی را افزایش سطح تعاملات و روزآمدن شدن تولیدات صنایع کوچک و بزرگ استان برشمرد و گفت: یکی از سیاست‌های استان هرمزگان، توسعه واحدهای پایین دستی با استقرار در شهرک‌های صنعتی و حمایت از این واحدهای صنعتی است.

عادل شهرزاد با اشاره به راه‌اندازی هفت ناحیه صنعتی در هرمزگان طی سال گذشته، افزود: آشنایی تولیدکنندگان و صنعتگران استان با تجهیزات و ماشین‌آلات جدید در محیط‌های نمایشگاهی بین المللی می‌تواند در ارتقای کیفیت تولیدات و افزایش سطح صادرات موثر باشد که تسهیلات تکمیلی تبصره ۱۸ برای تجهیز واحدهای تولیدی به ماشین‌آلات به روز و مورد نیاز واحدهای تولیدی درنظر گرفته شده است.

وی رونق بخشی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی را جز سیاست‌های اقتصادی استان برشمرد و اظهار کرد: در بازدیدی که از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک انجام شد مذاکرات دوجانبه بیشتری بین تولیدکنندگان شکل گرفت که در توسعه تولیدات فعلی و ایجاد صنایع جدید در راستای تکمیل زنجیره ارزش و ایجاد اشتغال پایدار اثر بخش خواهد بود.

هیات تجاری و اقتصادی استان هرمزگان پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه با استقبال گرم سرکنسول در فرودگاه شانگ‌های، وارد کشور چین شده و در نخستین و دومین روز از سفر هیات تجاری، مذاکرات دوجانبه تولیدکنندگان هرمزگانی با طرف چینی در حوزه‌های مختلف به‌ویژه تولید قطعات بتنی و متدهای سبک ساختمانی، توسعه واحدهای پتروپلاستیک، تولید آب معدنی و تولید پلاستوفوم انجام شد.

همچنین نمایشگاه بین المللی صنعت لاستیک و پلاستیک (CHINA PLUST) کشور چین نیز در شهر شانگهای مورد بازدید هیات تجاری قرار گرفت.

 

 

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *