دوربین هوشمند شیائومی برای مراقبت از کودک شما

اقتصادی – سایت تجارت ایران و چین: شیائومی به‌تازگی جدیدترین دوربین هوشمند خود را در بازار چین عرضه کرده است. این دوربین به‌طور ویژه برای والدین و با هدف مراقبت از کودکان طراحی شده است.

شیائومی دوربین هوشمند مراقب کودکان را رونمایی کرد. این دستگاه جدید با داشتن قابلیت‌های هوشمند، راه‌حل نظارتی جامعی ارائه می‌دهد که اولویت آن آرامش‌خاطر والدین و حفظ حریم خصوصی آنان است. دوربین مذکور می‌تواند گریه و سرفه و صدای کودکان را تشخیص دهد و والدین را بلافاصله از مشکلات احتمالی آنان مطلع می‌کند.

علاوه‌براین، والدین می‌توانند محوطه‌های بازی مجازی را در اپلیکیشن Mi Home راه‌اندازی کنند و زمانی‌که کودک به این مناطق تعیین‌شده وارد یا از آن‌ها خارج می‌شود، اعلان دریافت کنند.

این دوربین برای امنیت بیشتر دو حالت عملکرد محلی و آنلاین دارد. حالت محلی با اولویت بر حریم خصوصی، بدون دسترسی به اینترنت مستقیماً مانیتور را به دوربین متصل می‌کند و اطمینان می‌دهد که تصاویر هرگز به فضای ابری منتقل نمی‌شوند. حالت آنلاین با مشاهده از راه دور ازطریق برنامه Mi Home، برای بررسی وضعیت کودک در زمان دور‌بودن از خانه ایدئال است.

صفحه‌نمایش ۵ اینچی تصویری واضح با کیفیت ۷۲۰p HD و دید در شب را ارائه می‌دهد؛ درحالی‌که خود دوربین با رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۶۲۰ تصویربرداری می‌کند. این دوربین از وای‌فای دو‌بانده (۲/۴ گیگاهرتز / ۵ گیگاهرتز) پشتیبانی می‌کند و سه گزینه ذخیره‌سازی ارائه می‌دهد: کارت میکرو SD و انتقال NAS و فضای ذخیره‌سازی ابری (نیازمند اشتراک پولی). شیائومی عمر باتری این دستگاه را ۱۰ ساعت اعلام کرده است.

شیائومی در تمام اِلِمان‌های طراحی دوربین هوشمند جدیدش بر حفظ حریم خصوصی تأکید می‌کند. زاویه دوربین فقط به‌صورت دستی قابل‌تنظیم است تا از دست‌کاری آنلاین ناخواسته جلوگیری شود. والدین می‌توانند مناطق خاصی را در برنامه Mi Home تنظیم کنند که ضبط نمی‌شوند و بدین‌ترتیب، مطمئن می‌شوند که بخش‌های حساس خانه خصوصی باقی می‌مانند.

دوربین هوشمند جدید شیائومی فراتر از نظارت، لحظات خاص را نیز ثبت می‌کند. الگوریتم‌های هوش مصنوعی به‌طور خودکار لبخندها را ضبط و ویدئوهای خاطره‌انگیز جالبی را تولید و به والدین کمک می‌کنند تا لحظه‌به‌لحظه شاهد رشد کودک خود باشند.

این دوربین برای افزایش ایمنی، به پایه‌ای مستحکم با قابلیت تنظیم دستی زاویه مجهز است تا از تغییر زاویه ناخواسته از راه دور جلوگیری شود و بدین‌ترتیب امنیت و حریم خصوصی را ارتقا بخشد. همچنین، از تراشه امنیتی داخلی برای محافظت از داده‌ها با رمزگذاری بهره می‌برد. دوربین شیائومی آزمایش‌های ایمنی RoHS را با موفقیت پشت‌سر گذاشته است تا مطمئن شود که همه مواد اولیه به‌کاررفته در آن ایمن و غیرسمی هستند.

علاوه‌براین، دوربین هوشمند جدید شیائومی از روش‌های نصب مختلف مانند اتصال به گهواره و نصب روی دیوار و قرارگیری روی میز پشتیبانی و انعطاف‌پذیری لازم را برای مطابقت با چیدمان‌های مختلف اتاق کودک فراهم می‌کند.

دوربین هوشمند «نسخه مراقبت از کودک» شیائومی ماه گذشته برای تأمین مالی جمعی عرضه شد و درحال‌حاضر، با قیمت ۷۶۹ یوان (۱۰۶ دلار آمریکا) در JD.com برای خرید دردسترس قرار دارد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *