کرونا؛ بار دیگر برای چینی ها محدودیت ایجاد کرد

با شیوع دوباره‌ ویروس کرونا در چین، سازمان هواپیمایی این کشور تمامی پروازهای شنزن به پایتخت را متوقف کرده است.

به گزارش ایران‌چین‌ترید، به نقل از خبرگزاری تسنیم، با اینکه روند شیوع ویروس کرونا در چین فروکش کرده بود و بسیاری از فعالیت‌ها به شرایط قبل باز گردانده شدند، خبرها حاکی از آن است که با شیوع دوباره این ویروس، مسولان هواپیمایی این کشور به فکر متوقف ساختن تمامی پروازهای مستقیم از شنزن به پایتخت این کشور افتاده‌اند

توقف پروازهای ورودی به پکن درحالی انجام شده که پایتخت خود را برای جشن های تاسیس حزب کمونیست چین آماده می کند. گوانگدونگ به عنوان پرجمعیت ترین استان چین با دراختیار داشتن 170 مورد تایید شده بین 21 می تا 21 ژوئن مشغول نبرد با کرونا است.

 

از بین این موارد 8 مورد مربوط به شنزن است درحالیکه 146 مورد گزارش شده در گوانژو ثبت شده است.

شیوع کرونا در جنوب چین باعث اختلال در بنادری شده که برای تجارت جهانی نقشی کلیدی را ایفا می کنند. شیوع دوباره کووید در این منطقه از چین می تواند تاخیر چندین ماهه در ارسال کالاهایی را به همراه داشته باشد که کمبود آنها در جریان فصل خرید می تواند باعث افزایش قیمت آنها شود.

اختلال در روند ارسال کالاها از ماه گذشته و زمانی آغاز شد که مقامات در گواندگدونگ در جنوب چین که چندین بندر بزرگ کانتینری دنیا در آن حضور دارد به دلیل شیوع کرونا مجبور به لغو پروازها، تعطیلی بسیاری از مراکز و به تعویق انداختن تجارت در بنادر شدند تا بتوانند بار دیگر مانع از شیوع کرونا شوند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *