8 نوع شرکت بازرگانی در چین که برای شروع تجارت باید بدانید

 

رشد سریع اقتصاد چین یعنی این کشور بزرگترین صادرات کالاهای تولیدی است که فرصت‌های شغلی جدیدی را برای شرکت­‌های صادرات و واردات در چین ایجاد کرده است.

به گزارش ایران‌چین‌ترید، شرکت‌­های بازرگانی در چین توسط شرکت­‌هایی انتخاب می‌­شوند که می­‌خواهند وارد بازار چین شوند و میلیون­‌ها مشتری جذب کنند.

در این مطلب، شما را با 8 نوع شرکت بازرگانی در چین آشنا می‌کنیم که برای شروع فعالیت تجاری و همچنین صادرات و واردات باید از آنها اطلاع داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

هفت نکته درمورد صادرات به چین که نمی‌دانستید

گوانکسی ؛ واژه ای که برای تجارت با چینی ها باید بدانید

منظور از شرکت بازرگانی چیست؟

شرکت بازرگانی را می­توان منبع کالاهای متعددی دانست که توسط واحدهای مختلف برای تأمین خواسته­‌های مشتریان تولید می­شود. بنگاه­‌های تجاری در پردازش واردات و صادرات متخصص هستند و در قوانین و مقررات حاکم بر تجارت مهارت کافی دارند.

  1. شرکت‌­های بازرگانی هنگ­‌کنگ: هنگ‌­کنگ در گذشته یکی از مکان­‌های تولید کالاها بوده است. گرچه از دهه 1980 به بعد، تولیدها به سمت خود چین متمرکز شدند، اما دفاتر بسیاری از شرکت­‌ها در هنگ­‌کنگ باقی ماند.
  2. شرکت­ بازرگانی گروه کارخانه‌­ای: این شرکت­‌ها دارای تجهیزات تولیدی برای تولید محصولات متنوع هستند.
  3. تولیدکننده ترکیبی و شرکت­ بازرگانی: این شرکت­‌ها از منابع خود برای تولید محصولاتشان استفاده می­‌کنند و نقش سازنده و تأمین­‌کننده دارند.
  4. شرکت بازرگانی محدود: تمرکز اینگونه شرکت‌ها بر روی طیف خاصی از محصولات است و می­‌توانند قیمت­های رقابتی بهتری را در مقایسه با واحدهای تولیدی به طور مستقیم ارائه دهند.
  5. شرکت بازرگانی خواربار: اینگونه شرکت­‌های بازرگانی با انواع محصولات مختلف سروکار دارند و به منابع کارخانه اطراف خود وابسته هستند.
  6. شرکت بازرگانی متغیر: این شرکت­‌ها در هر بازه زمانی، محصولاتی را انتخاب می‌­کنند که مورد اقبال واقع می­‌شوند. آن­ها بینش صحیحی از بازار و مشتری دارند.
  7. شرکت بازرگانی سوهو: کارهای اساسی این شرکت شامل ثبت شرکت و ایجاد حساب کاربری در علی‌­بابا است تا بتوانند خود را به عنوان یک کارخانه یا یک شرکت تجاری برای جلب اعتماد مشتری معرفی کنند.
  8. شرکت واسطه: واسطه میان صادرکننده و شرکت­‌های چینی.

تحریریه ایران‌چین‌ترید آمادگی دارد در زمینه نحوه ورود به بازار چین و تجارت با شرکت‌های چینی به تولیدکنندگان و بازرگانان ایرانی مشاوره ارایه دهد. ایران‌چین‌ترید تیمی متشکل از مشاوران ایرانی و چینی است که بیش از یک دهه سابقه تجارت بین دو کشور را در کارنامه خود دارند.

انتهای پیام

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *