نخستین فراخوان آنلاین خودروی تسلا در چین

خودروهای تسلا در بازار چین توانست طرفداران ریادی برای خودش پیدا کند. این بار تسلا برای نخستین بار برای ۳۰۰ هزار خودرو در چین فراخوان صادر کرده تا به صورت آنلاین نرم‌افزار کمک‌راننده را برای آنها آپدیت کند.

به گزارش ایران‌چین‌ترید، به نقل از خبرگزاری مهر، روز گذشته رگولاتورهای چینی خبر از فراخوان تسلا برای ۳۰۰ هزار خودروی «مدل 3» و «مدل Y» در چین دادند که به صورت واردات وارد این کشور شده‌اند و یا چینی‌ها آن را ساخته‌اند، طبق این فراخوان صاحبان این خودروها می‌توانند بدون تحویل دادن خودرو به نمایندگی، نرم‌افزار کمک‌راننده خود را آپدیت کنند

سازمان دولتی قانونگذاری بازار چین در وب سایت خود اعلام کرد این اقدام به عملکرد کمک راننده در خودروهای برقی مربوط است. درحال حاضر ممکن است راننده به طور تصادفی این سیستم را فعال کند و در نتیجه سرعت خودرو به طور ناگهانی افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید:

چگونه چین به دومین اقتصاد جهان تبدیل شد

فراخوان آنلاین نرم افزار برای خودروهای تسلا، نخستین بار است که در چین اجرا می‌شود و ۲۴۹ هزار و ۸۵۵ خودروی مدل ۳ و مدل Y ساخته شده در چین و ۳۵ هزار و ۶۶۵ خودروی مدل ۳ وارداتی را شامل می‌شود.

درحال حاضر تسلا خودروهای گفته شده را در کارخانه‌ای واقع در شانگهای می‌سازد و در ماه می ۳۳ هزار و ۴۶۳ خودروی برقی ساخت چین را فروخته است.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *