چرخ اسکای ول در خیابان های آمریکا می چرخد

برند اسکای ول، خودروی چینی، موفق شد به عنوان یک استارت آپ خودروی الکتریکی خود را در بازارهای آمریکا به فروش برساند.

به گزارش تجارت ایران و چین، «اسکای ول» که نام آن به «اسکای ورث» تغییر یافته، توانست در بازار آمریکا، خودروی الکتریکی خود را به فروش برساند. این شاسی بلند چینی، توان برد حرکتی ۵۰۰ کیلومتر را دارد.

در گزارشی که توسط خودروتک و به نقل از عصر ایران منتشر شد،آمده است، ” گروه خودروسازی مبتنی بر انرژی‌های نوین اسکای ول ” یا “جیانگسو اسکای ول اتومبیل” نام یک کمپانی چینی تولیدکننده خودروهای مبتنی بر انرژی های نوین است که فعالیت خود را از سال 2019 میلادی آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید:

اما نام  اسکای ول  در صنعت خودروی  چین، مخاطب را به سمت اتوبوس‌ها و همچنین ون‌هایی که توسط  نانجینگ گلدن دراگون اسکای ول ارائه شده است، متوجه می‌کند. این کمپانی از سال 2000 فعالیت خود را آغاز کرده و در زمینه تولید باتری و اتوبوس‌های الکتریکی نیز فعال است.

اسکای ول یا اسکای ورث یک رکورد مهم را نیز به خود اختصاص داده با عنوان: اولین استارت آپ چینی تولیدکننده خودروی الکتریکی که محصول خود را در بازار آمریکا به فروش می رساند.

کراس اوور ET5 که قبلا معرفی کردیم در بازار آمریکا با نام Imperium ET5 عرضه می‌شود. ظاهرا این محصول در دو تریم با برد حرکتی 404 کیلومتر و قیمت 29990 دلار و دیگری با بردی حرکتی 520 کیلومتر و برچسب قیمت 39990 دلار عرضه خواهد شد.

خودرو از منظر ابعاد برابر با 4698 میلیمتر در طول، 1908 میلیمتر در عرض و 1696 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با 2800 میلیمتر است.

ایی تی5 در بازار چین تنها با یک آپشن در بخش پیشرانه عرضه می‌شود که 204 اسب بخار خروجی و 320 نیوتن متر گشتاور دارد. احتمالا همین اعداد در مدل مربوط به بازار آمریکا نیز مشاهده می‌شود.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *