تحول کامل صنعت دیجیتال در شرکت‌های گواندونگ

دولت چین اعلام کرده است تا سال ۲۰۲۵، صنعت دیجیتال در شرکت‌های گواندونگ، تحول کامل پیدا می‌کند.

به گزارش تجارت ایران و چین، شنیده‌ها حاکی از آن است که استان گواندونگ تا سال ۲۰۲۵، پنج هزار شرکت خود را مجهز به سیستم جامع دیجیتالی می‌کند و تقریبا ۱ میلیون شرکت، به خدمات ابری،دسترسی پیدا می‌کنند.

در گزارشی که توسط کانال تلگرامی اخبار جنوب چین منتشر شده، آمده است: اهداف گفته شده در تاریخ 6 ژوئیه 2021 در برنامه اجرایی جدید تحول دیجیتال صنعت گواندونگ (2025-2021) ذکر شده است. این اولین برنامه دولت چین است که استراتژی‌ها و روش‌های تحول دیجیتال صنعت را تشریح می‌کند.

بیشتر بخوانید:

امکان خرید ارز دیجیتال چینی در عابربانک ها

برگزاری لاتاری در پکن، راهی برای توسعه ارز دیجیتال چین

صنعت استان گواندونگ با پشتیبانی از دیجیتال‌سازی، قادر است کیفیت، کارایی و پویایی خود را جهت دستیابی به جایگاهی مناسب در جهان اصلاح کند.


این طرح 10 خوشه صنعت اصلی استراتژیک شامل اطلاعات الکترونیکی، پتروشیمی سبز، خودرو و همچنین 10 صنعت در حال ظهور استراتژیک مانند نیمه هادی و مدار مجتمع، تولید تجهیزات پیشرفته، ربات‌های هوشمند و غیره را در بر می‌گیرد.
همچنین، در این طرح 9 اقدام برای تسهیل پیشرفت فرآیند تحول دیجیتالی صنعت از جمله برنامه‌های آزمایشی، پروژه‌های نمونه‌ای و جوایز مربوطه در شرکت‌ها و پارک‌ها، مدل‌های ابتکاری مالی، تقویت آموزش استعدادهای مبتنی بر شبکه و خدمات عمومی در نظر گرفته شده است.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *