رنج‌روور ایووک L؛ مهمان تازه بازار چین

شرکت لندوور چینی به تازگی از خودوری رنج‌روور ایووک L خود رونمایی کرده است.

به گزارش تجارت ایران و چین، شرکت لندوور به دور از سروصدای رسانه‌ای، از خودوری جدید خود رنج‌روور ایووک ‌L، رونمایی کرده است. گفتنی است طراحی این خودرو برای چینی‌های عاشق اتومبیل‌های کشیده و با فاصله بین دو محور مناسب است. براساس خبرهای منتشر شده، طول این خودرو به 4531 میلیمتر می‌رسد  که در حدود 16 سانتی‌متر کشیده‌تر از نسخه استاندارد است.

در گزارشی که توسط خبرگزاری اتومبیل منتشر شده، آمده است: با وجود طول بیشتر، در همان نگاه اول می‌توان متوجه شد که با یک ایووک روبه‌رو هستیم، چرا که مهم‌ترین تفاوت‌ها بین رنج‌روور ایووک L و نسخه استاندارد به درهای کشیده‌تر ردیف عقب و نشان L روی ستون C خلاصه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

کمبود تراشه، موجب کاهش فروش خودرو در چین شد

بازار خودرو ایران، بار دیگر میزبان خودروهای چینی می شود؟

با ورود به کابین رنج‌روور ایووک L، خریداران این خودرو با 125 میلی‌متر فضای پای بیشتر در ردیف عقب مواجه خواهند بود. از ویژگی های مهم دیگر کابین این خودرو می‌توان به مونروف پانوراما بسیار بزرگ و صندلی‌های برقی عقب اشاره کرد که می‌توان آن‌ها را تا 7 درجه به عقب خواباند و برای راحتی بیشتر سرنشین‌ها برای آن از پشت سری‌های بال‌دار استفاده شده است.

افزون بر این‌ها، رنج‌روور ایووک L یک نمایشگر 10.2 اینچی برای نمایش اطالاعات رانندگی و یه نمایشگر 10.2 اینچی دیگر برا اطلاعات سرگرمی دارد. یک نمایشگر سوم نیز برای کنترل سیستم تهویه مطبوع در نظر گرفته شده است. همچنین یک کلید اکتیویتی نسل دوم که دارای یک نمایشگر لمسی OLED است و شبیه ساعت‌های هوشمند کار می‌کند، برای رنج‌روور ایووک L در نظر گرفته شده است.

رنج‌روور ایووک L با قیمت 66366 دلار جایگزین نسخه استاندارد در بازار چین می‌شود، با این حال بعید به نظر می‌رسد لندروور این نسخه را در بازارهای دیگر عرضه کند.

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *