پیش فروش دستگاه تصفیه آب شیائومی در بازار چین، آغاز شد

پیش فروش دستگاه  Mi Water Purifier 1200G شیائومی در چین آغاز شد. قیمت این دستگاه، ۲۹۹۹ یوآن(۴۶۲ دلار) برآورد شد.

به گزارش تجارت ایران و چین، به تازگی پیش فروش Mi Water Purifier 1200G در چین آغاز شده است. طبق اخبار منتشر شده، این دستگاه را می‌توان با ودیعه‌ی ۵۰۰ یوانی پیش‌خرید کرد. سازندگان این کالا، از عرضه دستگاه در تاریخ ۲۶ جولای (۴ مرداد) خبر دادند. قیمت تعیین شده برای این دستگاه ۲۹۹۹ یوآن ( ۴۶۲ دلار) است.

در گزارشی که توسط زومیت منتشر شده، آمده است: دستگاه Mi Water Purifier 1200G به فناوری نوآورانه تصفیه دوگانه RO مجهز شده که طبق ادعای شیائومی، به مقدار بالاتر جریان آب، نسبت آب خالص هدررفته کمتر و عمر فیلتر بیشتر رسیده است.

بیشتر بخوانید:

شیائومی از سد اپل گذشت

سنگاپور یا چین، کدام یک تامین کننده اصلی سوخت دریایی در آسیا هستند

رتبه پنجم عراق در صادرات نفت به چین در ماه ژوئن

گفته می‌شود تصفیه‌کننده آب شیائومی دارای سرعت توزیع  ۳٫۲ لیتر در دقیقه است و برای پر کردن یک لیوان با ۱۵۰ میلی‌لیتر آب، تنها حدود ۳ ثانیه زمان نیاز دارد و  پر کردن یک کتری ۱ لیتری توسط آن ۱۸٫۹ ثانیه زمان می‌برد.

تصفیه آب Mi Water Purifier 1200G

به گفته‌ی شیائومی، پساب دستگاه توسط فیلتر اصلی RO  و سپس توسط فیلتر کمکی آن تصفیه می‌شود. در حالت Lifting نسبت آب خالص به فاضلاب ۵:۱ است و در حالت استاندارد این نسبت به ۳:۱ می‌رسد.

از فاضلاب تولیدشده پس از تصفیه می‌توان برای شستن ظروف، آبیاری گیاهان و تمیزکاری استفاده کرد. بخش دوم فیلتر RO از قسمت اصلی فیلتر این دستگاه محافظت می‌کند. فیلتر RO دارای فناوری جداساز و ضد انسداد است که می‌تواند عملکرد طولانی‌مدت پنج‌ساله و بدون خرابی ارائه بدهد.

Mi Water Purifier 1200G دارای هشت سطح فیلتراسیون عمیق است که می‌تواند مواد مضر مانند باکتری‌ها، فلزات سنگین و محصولات ضد عفونی‌کننده را فیلتر و آب را عمیقاً تصفیه کند تا به کیفیت مورد نیاز برای آشامیدن برسد. استفاده از طرح جدید پمپ ۸ حفره‌ای می‌تواند به‌طور مؤثری راندمان تأمین آب را بهبود ببخشد. با کاهش سرعت پمپ و متعادل‌سازی گشتاور آن، صدا و ارتعاش این بخش به‌طور مؤثر‌ی کاهش می‌یابد.

این دستگاه با فناوری بازگشت آب تصفیه‌شده همراه است. هنگامی که تصفیه‌کننده شیائومی در حال کار کردن نیست، آب به منبع اصلی برمی‌گردد تا اطمینان حاصل شود آب خالص در انتهای فیلتر RO گردش دارد و بدین شکل از نفوذ فاضلاب جلوگیری می‌شود.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *