عملیاتی شدن زمینه همکاری اتاق بازرگانی زنجان و چین

بنا به اعلام خبر رئیس اتاق بازرگانی زنجان، در سال جاری زمینه‌های همکاری میان اتاق بازرگانی زنجان ایران و چین به انجام می‌رسد.

به گزارش تجارت ایران و چین، با اعلام علی یگانه‌فرد، رئیس اتاق بازرگانی زنجان در سال جاری فعالیت‌های همکاری میان اتاق بازرگانی ایران زنجان و چین عملیاتی می‌شود. وی با اشاره به ظرفیت صادراتی زنجان، گفت: این پتانسیل‌ها ذیل نقشه راه تجارت خارجی استان زنجان احصا و تعریف‌شده و برنامه عملیاتی آن در سال ۱۴۰۰ در حال پیگیری است.

برای دسترسی سریع تر به اخبار عضو اینستاگرام تجارت ایران و چین شوید

در گزارشی که توسط خبرگزاری مهر منتشر شده، آمده است: رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه پس از احصای زمینه‌های همکاری در نظر داریم تا طی تفاهم‌نامه‌ای زمینه‌های همکاری تجاری را عملیاتی کنیم، گفت: تجارت خارجی این استان با ۱۱ کشور امسال عملیاتی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر رییس اتاق بازرگانی تهران درباره سند همکاری ایران و چین

استاد دانشگاه ملی استرالیا: تعامل میان ایران و چین برای آمریکا نگران کننده است

 

یگانه فرد از راه‌اندازی میز مشترک تجارت بین زنجان و چین با محوریت اتاق بازرگانی زنجان و اتاق بازرگانی ایران و چین خبر داد و افزود: از این طریق به دنبال پیگیری زمینه‌های احصا شده همکاری و توسعه تجارت خارجی و صادرات خواهیم بود.

وی ابراز داشت: ظرفیت‌های تجاری و صادراتی استان زنجان و اتاق بازرگانی زنجان خاص است و می‌توان بر روی آنها کارکرد.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان تصریح کرد: با عملیاتی شدن برنامه‌های پیش‌بینی شده ذیل نقشه راه تجارت خارجی استان به شکلی اصولی در توسعه تجارت استان گام‌های مؤثری برداشته شود.

یگانه فرد گفت: در سال جاری با تقویت تجاری استان با کشورهای مختلف شاهد توسعه اقتصادی استان خواهیم بود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *