رونمایی نسل دوم تلویزیون مستر TV شیائومی در چین

نسل دوم تلویزیون مستر TV شیائومی با صفحه نمایش OLED و نرخ نوسازی 120 هرتز، در تاریخ 10 آگوست (19 مرداد 1400) در چین رونمایی می‌شود.

به گزارش تجارت ایران و چین، شرکت شیائومی قصد دارد در تاریخ 10 آگوست (19 مرداد 1400) از نسل دوم تلویزیون مستر TV رونمایی کند. این گروه از تلویزیون عضو سری جدید می میکس موسوم به می میکس 4 با ویژگی دوربین زیر صفحه نمایش است.

برای دسترسی سریع تر به اخبار عضو اینستاگرام تجارت ایران و چین شوید

در گزارشی که توسط زومیت و به نقل از گیزمو‌چاینا منتشر شده، آمده است: می میکس ۴ تنها محصولی نخواهد بود که شیائومی در رویدد ۱۹ مرداد معرفی خواهد کرد. این شرکت قصد دارد چند محصول دیگر ازجمله بلندگوی هوشمند رده‌بالا و نسل دوم تلویزیون‌های OLED را رونمایی کند.

طبق گزارش منتشر شده، این شرکت چینی اعلام کرده است که کیفیت تصویر نسل بعدی تلویزیون‌های OLED بهبود یافته است. جزئیات بیشتری درباره‌ی تلویز‌یوهای جدید شیائومی در دسترس نیست؛ اما انتظار می‌رود که قبل از عرضه‌ی رسمی آن در هفته‌ی آینده، اطلاعات جدیدی فاش شود یا تیزرهایی از خود شرکت منتشر شود.

تیزر رونمایی نسل دوم تلویزیون OLED شیائومی

در تیر ماه سال گذشته، شیائومی اولین تلویزیون هوشمند OLED‌ را با نام تجاری می تی‌وی مستر (Mi TV Master) با قیمت ۱۲۹۹۹ یوآن (۲۰۱۱ دلار) راهی بازار کرد که اکنون با تخفیف و قیمت ۹۹۹۹ یوآن (۱۵۴۶ دلار) در چین قابل خریداری است.

می تی‌وی مستر شیائومی به‌ صفحه‌نمایش ۱۰ بیتی ۶۵ اینچی 4K OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، پشتیبانی از پوشش رنگی DCI-P3 تا ۹۸٫۵ درصد، قابلیت MEMC، نسبت کنتراست ۱۰۰۰۰۰۰:۱، حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت، فناوری دالبی ویژن (Dolby Vision)، استاندارد +HDR10، زمان پاسخ ۱ میلی‌ثانیه و نسبت صفحه‌نمایش به بدنه ۹۸٫۸ درصد مجهز شده است.

قدرت سخت‌افزاری تلویزیون می تی‌وی مستر را تراشه‌ی MTK9650 مدیاتک با پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G52 MC1 به‌همراه ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی تأمین می‌کند و از رابط کاربری Patchwall بهره می‌برد. افزون‌براین دارای یک بلندگوی خارجی با توان ۶۵ وات است که دو کانال ۱۲٫۵ وات در سمت چپ و راست، صدای فراگیر ۱۰ وات و یک ساب ووفر با فرکانس فوق‌العاده کم ۵۰ هرتز با توان ۲۰ وات را شامل می‌شود.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *